- Anoniem25 april 2018 om 18:19
Hallo, ik heb gisteren met mijn vriend op bed gelegen en ik zit 13 dagen aan de pil en hij had een condoom aan. We hebben toen geknuffeld enso en hij ging toen met zijn penis in een condoom tegen mijn vangina aan, maar er niet in. Hij ging beetje heen wrijven met ze piemel tegen mijn vagina aan. Daarna heeft die wel beetje tegen mijn vagina met ze penis geduwd, maar hij is niet erin gegaan, want ik ben nog maagd. Mijn vraag is door het duwen met ze penis tegen mijn vagina. Is mijn maagdheid nu ontmaagd? Want ik heb zo een buikpijn sinds gisteren. We hebben voor de zekerheid een morning afterpil gehaald en die heb ik geslikt. Maar ik heb zo een buikpijn.
4 reactiesReagerenLoes25 april 2018 om 18:23Maagpijn kan komen door stress. Als je een condoom draag en dan zelfs niet naar binnen ga kan je echt niet zwanger raken.
Dat je nu buikpijn heb is door de morning afterpil.
.
ReagerenAnoniem25 april 2018 om 18:30Is er een kans dat zwanger ben geraakt?
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2018 om 23:52Zo kun je toch niet zwanger raken… en de pil en een condoom!!! Je bent nu in ieder geval niet meer beschermd door de pil tot na de volgende stopweek. De buikpijn kan van de stress zijn of van de MAP…
Reagerenklaas27 april 2018 om 23:39je kan absoluut niet zwanger zijn. de buikpijn komt door de morning after pil. het is ook sterk af te raden de mornign after pil vaak te gebruiken want je verstoord al je hormonen. de kans op schimmel is ook veel groter na het gebruiken van de morning after pil.
Reageren