Zoeken Vraag het forum

Onbeschermd seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Hey, ik heb een vraag, ik heb vandaag met een goeie vriend op ze penis gezeten, vervolgens ging hij is ze boxer, ik bleef in me spijkerbroek. Daarna heeft hij mijn borsten staan masseren. Daarna hebben we standjes gedaan, doggy style en recht op ze penis zitten, hij werd opgewonden, tijdens doggy style duwde hij ze penis wel echt tegen me bil aan En ging heen en weer, maar had me spijkerbroek wel aan. Later Voelde hij wel wel beetje plakkerigheid op ze penis,is hij gelijk naar de wc gegaan, om het schoon te maken. Daarna gingen we verder. Nadat we klaar waren zei die dat er wel beetje vocht in ze boxer zat, maar de buitenkant was niet nat zei die. Maar ik de pil niet geslikt, is er een kans dat ik zwanger kan worden?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo kun je onmogelijk zwanger raken

Reageren
    Anoniem

Kan je zo helemaal niet zwanger raken? Of omdat ze boxer van buitenkant niet nat was?

Reageren
    John (moderator)

Nee, omdat zaadcellen niet door kleding kunnen. Daar gaan ze meteen dood van

Reageren
Reageer op: Onbeschermd seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.