Nog maagd maar vriendin denkt dat ik geen maagd ben

Hallo,

sinds een paar dagen heb ik een vriendin. Ik ben pas 20 geworden en zij is 16. We hebben het al redelijk vaak over seks gehad en zijn het ook van plan binnenkort te hebben. Het probleem is dat zij denkt dat ik geen maagd meer ben, terwijl ik het wel nog ben. (Ik schaam me om te zeggen dat ik maagd ben..) Nu gaat zij er dus vanuit dat ik goed in bed ben, maar dit kan ik natuurlijk niet bevestigen want ik heb het nog nooit gedaan.

Moet ik me druk gaan maken over de eerste keer? Wat als ze zegt dat ik er niks van kan?

Met vriendelijke groet,

Anoniem

Reageren

Je moet je er vooral niet druk over maken. En al helemaal niet voor schamen.
    Weet je vriendin dat nog geen seks hebt gehad?

Reageren

Nee dat weet ze niet. Ze denkt dat ik al ontmaagd ben maar dat ben ik niet..
    Ik ben er dus bang voor dat ze vindt dat ik er niks van kan en dat ik niet weet wat ik moet doen..

Reageren

Je moet er vooral niet zoveel over nadenken. Maar ik zou wel vertellen dat je nog maagd bent. Ik denk niet dat ze dat erg zal vinden....
    Voor de rest gewoon dingen hun gang laten gaan. Dat komt vanzelf goed. Als je daar teveel mee bezig blijft, is de spanning dan zo groot dat dat alleen al voor wat probleempjes kan zorgen.

Dus:
    Niet meer over nadenken, je vriendin vertellen dat je nog maagd bent en dat je daar dan toch wat onzeker over bent en voor de rest het gewoon op z'n beloop laten.

Reageren

Ik vind het maar heel moeilijk om dit te vertellen, vooral omdat ik gezegd heb dat ik geen maagd meer ben.. Ik was bang dat ik anders zou afhaken..
    Ik weet niet wat ik moet doen op dit moment..

Reageren

Waarom zou een meisje van 16 afhaken als een jongen verteld dat hij nog maagd is? Dat is toch alleen maar goed en gunstig? Ze hoeft zich dan over soa's in ieder geval geen zorgen te maken.
    Ik zou het maar gewoon vertellen en ook de reden waarom je hebt gezegd dat je wel ervaring had.

Reageren

En als ik het nu nog niet vertel, maar het gewoon probeer, en als ze dan tijdens / na de seks iets zegt, dat ik het dan gewoon eerlijk vertel?
    Zou dat ook een optie zijn?

Reageren

hoi,

waarschijnlijk merkt ze er niks van, een meisje van 16 heeft ook echt nog niet alle kennis in pacht. En wat betreft de daad zelf, maak je niet druk jongen..... als het een lieve meid is, waar je echt om geeft, dan gaat t vanzelf. de ouders van zo´n 6 miljard wereldburgers gingen je al voor, geloof maar dat die er niet allemaal even lang en goed over nagedacht hebben..... geniet er van samen

Reageren

Thanks 😉

Reageren

Ik heb zelf gewacht met de eerste keer sex tot ik 20 was. Was er helemaal trots op dat ik nog maagd was, maar mijn toenmalige vriend wist dit ook. Ik wilde het graag voor het eerst doen met iemand waar ik veel van hield en waar ik me fijn bij voelde. Mijn toenmalige vriend was al tig keer met verschillende dames naar bed geweest.

Nou over jou:
    Ik denk dat ze echt niet zal merken hoe vaak je sex hebt gehad, dus ook niet dat je nog maagd bent.

Achteraf vertellen kan altijd, maar waarom vertel je het niet vooraf.

Inderdaad, zeggen dat je maagd bent, terwijl je al gezegd hebt dat je ontmaagd bent, is moeilijk, maar ik denk dat ze het heel speciaal zal vinden wanneer ze hoort dat het voor jou de eerste keer is en dat zij dat met jou mag delen.

Je kunt toch aangeven waarom je het niet eerder durfde te vertellen of toe te geven (tja, goot deel van media gaat toch over sex, maar voel je niet onder druk gezet!) dat je nog maagd bent en waarom je gewacht hebt (kan zijn dat je nog niet de juiste partner hebt gehad, of je je er niet prettig bij voelde).

Met mijn huidige partner (van 9 jaar) heb ik meestal geweldige sex, en soms flutsex (hij wil dan ook elke dag sex en mijn libido is niet altijd even hoog, dus ligt soms ook aan mij!), maar ik kan echt niet aan hem 'aflezen' tijdens de sex hoe ervaren hij is.

Dus maak je geen zorgen (over wat ze denkt, mits je het niet vertelt) als de sex de eerste keer niet zo prettig is. Al hoop ik natuurlijk voor jullie van wel!

vriendelijke groet van Lot

Reageren

Hartstikke bedankt voor de reactie. Dat geeft me een vertrouwend gevoel 🙂
    Ik weet alleen nog niet zeker of ik het zal gaan vertellen. Daarover zal ik nog eens goed moeten nadenken. Nogmaals bedankt 🙂

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Nog maagd maar vriendin denkt dat ik geen maagd ben

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe