Mijn vriend komt wel klaar, maar voelt het zelf niet

Sinds een aantal weken wordt de seks tussen mij en mijn vriend steeds minder fijn. Het geval is namelijk dat de seks altijd erg goed is geweest, maar dat hij er de laatste tijd niet meer van kan genieten. Tijdens de seks voelt hij het orgasme namelijk wel komen, maar het feitelijke orgasme opzich voelt hij niet. Met andere woorden, voor zijn gevoel komt hij niet meer klaar en dit brengt een hoop lastigheid met zich mee. Hij wil nu namelijk steeds minder seks terwijl hij juist elke dag wel 4 keer wilde.
    Zijn er meer mannen die hier last van hebben? Is het iets medisch? Of juist iets psychisch? Kan het verholpen worden? Help ons, alsjeblieft.

Reageren

Toen ik jouw verhaal las, vroeg ik me af of jouw vriend medicijnen gebruikt. Sommige medicijnen kunnen iets dergelijks als bijwerking hebben. Sowieso zou ik jullie aanraden naar een arts te gaan. Voor een arts zijn dit soort dingen geen taboe, 'k zou bijna zeggen integendeel. Het zou jammer zijn niet te gaan en er dan later spijt van te hebben.
    Dit is mijn persoonlijke mening. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Succes en sterkte!

Reageren

Nou, vier keer per dag is ook wel erg vaak. Klinkt haast dwangmatig. Geef het een poosje rust en dan komt dat gevoel wel weer terug hoor. Tenzij de verliefdheid inmiddels over is?

Reageren

Het zou best kunnen dat door overmatig gebruik door seks en masturberen b.v. een lichte mate van ongevoeligheid ontstaat.
    Rust kan dan inderdaad wonderen doen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Mijn vriend komt wel klaar, maar voelt het zelf niet

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe