- anoniem3 augustus 2013 om 22:40
Het begon ongeveer 10 jaar geleden… Ik was 19/20 en had mijn eerste echte vriendje. Ik wilde heel graag voor het eerst seks. Dat ging vrij moeizaam, maar na een paar keer proberen lukte het, al was het met pijn.
Deze pijn kon ik af en toe niet onderdrukken, alleen reageerde mijn vriend daar vrij heftig op. Hij werd af en toe zelfs woedend als het niet lukte.
Ik heb me toen aangeleerd om de pijn te weerstaan, niets te laten merken. Wel zag ik steeds meer op tegen de seks, ik werd er al misselijk van als ik er aan dacht.
Ik durfde het ook niet uit te maken omdat hij dreigde met zelfmoord en ik was gewoon bang van hem.Al met al heeft hij het uiteindelijk uitgemaakt, dit was voor mij een opluchting.
Maar… vanaf toen is het voor mij niet meer mogelijk geweest om seks te hebben. Het lukt gewoon niet. Alles schiet op slot, bij de eerste aanraking krijg ik al kippenvel. Nu ben ik 29, heb inmiddels meerdere relaties gehad die stukliepen omdat ik niet intiem kan zijn. Ik wil dit veranderen, maar hoe…4 reactiesReagerenDan3 augustus 2013 om 23:03Vervelent als je lichaam niet wilt moet je het ook niet doen ik denk dat je je voor sex niet hoeft te schaamden en beter er over te praaten met je vriend of en ander waar je sex mee wild hebben . Wat je voelt en denkt probeer ook eens glij middel dan gaat het misschien al wat soepeler en je kan alltijd je huisarts er bij benaderen voor advies maar blijf toch oefenen met iemand die je lichaam respeteerd en je begrijpt want sex is toch wel erg lekker . Zou bijna zegen wil je wel leeerenont spannen . 06 5756361……. Maar een man kan je ook op andere manieren Sexsjobs met je hebben beffen of rustig stimuleerden met vinger aan de buiten kant van je clitoris en elke keer een stapje veder . Hoop dat je het niet opgeeft of het onder dwang doet want dan zal je je nooit kunnen ontspannen sterkte dan …
ReagerenDan3 augustus 2013 om 23:07Nooit iets doen waar je geen zin in heb. Bedoelden sex geen sexjobs sorry .
ReagerenDan3 augustus 2013 om 23:24Als je zelf masturbeert ga je dan ook op slot?
ReagerenPanda1 september 2013 om 22:05Het is duidelijk dat je last hebt van trauma. Je wilt het graag anders, maar toch iedere keer wordt je weer aan je negatieve ervaring herinnerd. Het kan zijn bewust, maar het kan ook zijn dat alleen je lichaam erop reageert. Wat ik denk dat je zou kunnen helpen om een contact te zoeken met een psycholoog die jou hier eventueel met trauma therapie vanaf zou kunnen helpen. (misschien is dit wel een verhaal die niet bij jou past, maar ik ben zelf een vrouw met een gelijksoortige ervaring en het heeft mij wel geholpen. Ik heb er EMDR voor gehad) Ik hoop dat je er eventueel iets aan zult hebben. Anders hoop ik dat het je lukt om op een andere manier hier van af te komen.
Reageren