Zoeken Vraag het forum

bijna nooit seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Lees hier iets van anoniem over gebrek aan intimiteit. Herken dit wel. Mijn vriendin is in haar jeugd aangerand door een familielid. Daardoor heeft ze nooit meer behoefte gehad aan seks. Zij is mijn eerste en enige vriendin, dus je begrijpt dat dit grote gevolgen heeft voor mijn seksuele ervaring. Mijn seksleven is permanent een bijna dood ervaring en dat doet pijn. Van mijn vriendin mag ik al tien jaar iemand zoeken om op een fijne manier te genieten van seksualiteit. Maar de ervaringen van mijn zoektocht zijn niet om vrolijk van te worden. Ik zal ze hier niet beschrijven omdat ik positief wil blijven. Gelukkig zijn er ook een paar positieve uitzonderingen geweest. Ik heb mijn ervaringen opgeschreven en als ik het nalees ben ik steeds weer verbaasd. Is er dan zoveel problematiek rondom iets dat fijn zou moeten zijn? Mijn angst is zo langzamerhand dat een normaal seksueel contact er in mijn leven niet meer inzit en dat vrouwen mij enkel willen aanraken als ze er geld voor krijgen. Terwijl ik graag wil ervaren hoe het is om te beminnen en bemind te worden. Mijn vriendin wil absoluut niet in therapie en ik wil niet weg bij haar want….. ik hou heel veel van haar.
    Maar wat kan ik nu nog doen?

Reageer op: bijna nooit seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.