- roxane22 december 2021 om 20:15
Ik en mijn vriend kennen elkaar sinds 2016 onze relatie was toen hot om het zo maar te zeggen. Hij was 10 jaar ouder als mij maar we hadden een sterke connectie. We waren tot over onze oren verliefd hij kruiste het hele land over om mij soms maar een uurtje te zien. We hadden op de gekste plekken sex en konden niet van elkaar afblijven. Het is uit gegaan omdat hij buiten de sex te weinig aandacht had voor mij. Nu zijn we 7 jaar later en hebben elkaar weer gevonden. We hebben beiden een relatie gehad in tussentijd die uit is gegaan en altijd contact gehouden en voor elkaar klaar gestaan. In het begin van de relatie dacht ik dat hij misschien bang was dat ik weer weg zou gaan en dat hij zich daarom niet durfde te geven. Maar na weer een jaar bij elkaar te zijn veranderd er niks. We hebben misschien 1 keer in de twee maand sex en als we sex hebben dan wil hij wel zorgen dat ik klaar kom en daarna dat ik boven op hem kom te zitten, hij wordt wel stijf en komt dan ook echt wel klaar maar hij raakt mijn borsten of de rest van mijn lichaam niet aan. Het initiatief tot sex moet ook telkens van mij komen en merendeel gaat hij er niet op in. Maar ook een knuffel een tongzoen of mij tegen zich aan trekken komt niet voor in onze relatie. Ik heb geprobeerd om er met hem over te praten hij zegt dat er niets aan de hand is. Wat ik wel weet is dat hij graag de controle heeft. Maar als ik op hem moet wachten dan krijg ik praktisch nooit meer sex. Als we er over praten zegt hij dat het toch niet allemaal om sex draait. Voor twee week terug een luxe hotel met jacuzzi geboekt en een romantisch pakket. rozenblaadjes, champagne, ballonnen een king size bed (hij was altijd heel romantisch ingesteld, brieven uitwisselen, gedichtjes maken) Een spel er bij om het makkelijker te maken om over sex te praten en elkaar te verkennen. Maar dit sloeg totaal niet aan. Hij wou niks weten van hem verwennen of van sex hebben die avond. Ik nam initiatief en dat kon hem totaal niet opwinden. Maar toen ik besloot het maar te laten gebeurde er ook niets meer hij ging vroeg naar bed en sliep lang uit. En als ik serieuze vragen stel over de sex is zijn antwoord alles weten maakt niet gelukkig. Hij vindt dat ik het maar moet uitvinden. Ik weet niet meer wat te doen. Ik weet dat als hij de controle heeft dat dat hem opwindt En als hij net een grote slag heeft geslagen op zijn werk of iets goeds heeft gedaan voor een ander waardoor iemand tegen hem opkijkt dan windt dat hem ook op en dit is dan soms mijn kans om hem te verleiden tot sex. Maar als ik te veel initiatief neem dan knapt hij af. En krijgt hij hem ook niet meer stijf. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen. Hoe maak ik hem opgewonden, hoe spreek ik zijn gevoel aan dat hij de grote sterke man is die alles kan aan. Zijn er mensen die tips hebben of die tegen het zelfde aan lopen? Ik ga steeds meer aan mezelf twijfelen al weet ik uit feedback van andere relaties dat er niets mis is met hoe ik in de sex ben. Ik hoop dat iemand zich herkent hierin en een tip kan geven.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 december 2021 om 20:25“Hoe maak ik hem opgewonden, hoe spreek ik zijn gevoel aan dat hij de grote sterke man is die alles kan aan. ” Dat is niet de bedoeling van een relatie. Als hij alleen maar te porren is als hij bevestigd wordt hoe goed, groot en sterk hij wel niet is, dan is er toch iets mis. Met hem en niet met jou. Dat is dan een uitputtende relatie. Goed over nadenken of je dat dan wel wilt.
ReagerenSuzan22 december 2021 om 21:09Hey,
Als ik jou verhaal lees,hebben jullie niet bepaald een gelijkwaardige relatie. Het klinkt alsof hij niet echt respect voor jou en je gevoelens heeft,maar je alleen voor zn eigen pleziertje gebruikt als hij zin heeft.
Als ik jou was, zou ik me toch echt af vragen of dit is wat je wil. Mijn vorige relatie was ook met een man met narcistische trekjes die toch ook heel charmant kon zijn,ik snap dus dat je op bepaalde dingen van hem valt en daardoor de minder leuke kanten voor lief neemt. Maar ik raad je aan om toch echt goed na te denken en uiteindelijk voor je zelf te kiezen voor het je kapot gaat maken.
Mijn huidige vriend is ook een grote,sterke, succesvolle man,die de hele wereld aan kan. Maar hij heeft ook een heel klein hartje en zou echt nooit van zn leven iets doen waarmee hij mij kwetst of verdriet zou doen!
Dus dat een man groot, sterk en succesvol is, is echt geen reden dat hij geen rekening met jou zou hoeven houden!!
ReagerenKlaas Mens23 december 2021 om 01:35In een liefdevolle relatie is het absoluut niet de bedoeling de ander te moeten dwingen tot zaken zoals sex
Reageren
Het zijn de wederzijdse gevoelens die men voor elkaar voelt dat de aantrekking en de genegenheid dat het intieme tot stand brengt
Dwingen nog forceren van zaken in een liefdevolle relatie waaronder sex vallen daar totaal niet onder
En dat lijkt mij zeer zeker het geval als deze en dit zelfs al jaren
Zou je aanraden hulp te gaan zoeken in deze gedwongen/ geforceerde situatie