- AnoniemR22 mei 2019 om 09:53
hoi, ik heb een leuke relatie met mijn vriendin voor nu zo’n 2,1 jaar
alles gaat goed met ons gelukkig! Maar op het gebied van seks is het een ramp.. mijn vriendin heeft nooit meer zin in seks. Oke ik begrijp dat ze nie elk weekend een keer seks wil maar 1x in een hele week met een sterke en lange relatie is toch normaal? Maar goed, helaas kan het nog erger.. ze wilt ook bijna niet meer knuffelen of kussen/zoenen
meestal maar 1 kus perdag of zelfs geen..
ik baal hier zo erg van.. ik weet dat jongens sneller seks willen dan meiden maar dit is toch niet ‘natuurlijk’ meer.
kan iemand mij helpen of advies geven?
alvast bedankt
groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 mei 2019 om 20:13Heb je met haar hierover gesproken? Kan ze zelf aangeven wat de reden is?
ReagerenAnoniemR22 mei 2019 om 20:45ik heb het er inderdaad met haar overgehad..
ze zegt zelf dat ze het ook niet weet
we hebben niet echt relatie problemen. Een discussie op z’n tijd maar dat is normaal en zie ik niet als oorzaak. Maar ook geen kus bij binnekomst als ik der na een werkweek zie. Of gewoon zomaar een kus. Ze heeft ook liever niet dat ik bij der kom zitten op de bank want dat vindt ze onprettig terwijl dat in het verleden allemaal wel zo was.
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2019 om 20:58Dan moet er toch iets anders aan de hand zijn. Misschien wil ze daar niet over praten. Jullie zouden naar een relatietherapeut kunnen gaan, als ze er zelf althans iets aan zou willen doen.
Reageren