Zoeken Vraag het forum

Geen seks meer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AnoniemR

hoi, ik heb een leuke relatie met mijn vriendin voor nu zo’n 2,1 jaar

alles gaat goed met ons gelukkig!  Maar op het gebied van seks is het een ramp.. mijn vriendin heeft nooit meer zin in seks. Oke ik begrijp dat ze nie elk weekend een keer seks wil maar 1x in een hele week met een sterke en lange relatie is toch normaal? Maar goed, helaas kan het nog erger.. ze wilt ook bijna niet meer knuffelen of kussen/zoenen

meestal maar 1 kus perdag of zelfs geen..

ik baal hier zo erg van.. ik weet dat jongens sneller seks willen dan meiden maar dit is toch niet ‘natuurlijk’ meer.

kan iemand mij helpen of advies geven?

alvast bedankt

groetjes

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je met haar hierover gesproken? Kan ze zelf aangeven wat de reden is?

Reageren
    AnoniemR

ik heb het er inderdaad met haar overgehad..

ze zegt zelf dat ze het ook niet weet

we hebben niet echt relatie problemen. Een discussie op z’n tijd maar dat is normaal en zie ik niet als oorzaak. Maar ook geen kus bij binnekomst als ik der na een werkweek zie. Of gewoon zomaar een kus. Ze heeft ook liever niet dat ik bij der kom zitten op de bank want dat vindt ze onprettig terwijl dat in het verleden allemaal wel zo was.

Reageren
    John (moderator)

Dan moet er toch iets anders aan de hand zijn. Misschien wil ze daar niet over praten. Jullie zouden naar een relatietherapeut kunnen gaan, als ze er zelf althans iets aan zou willen doen.

Reageren
Reageer op: Geen seks meer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.