Zoeken Vraag het forum

Geen seks meer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Oef

Goeiendag, ik ben een jongen en ben 24 jaar. Ik heb een relatie van meer dan 1 jaar en alles verliep vrij goed. We hadden 1 keer seks om de 2 maand ( wat ik weinig vond, maar ik kon er nog mee leven). Maar nu hebben we al meer dan 4 maand niet meer gevreeën. Is dit normaal? Ik voel me best slecht hierdoor omdat ze me afwijst en we hebben hier al over gesproken maar er verandert weinig en daardoor begin ik meer aan mijzelf te twijfelen.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

En geeft ze dan zelf aan waar het aan ligt?

Reageren
    Oef

Ze zegt steeds dat dit ligt aan omstandigheden, dat ze dan geen zin heeft. Als ik dan probeer om haar geil te maken slaat ze elke poging af.

Reageren
    John (moderator)

En geeft ze dan ook aan welke omstandigheden?

Reageren
    Oef

Ja, ze zegt dat ze seks niet belangrijk vindt en dat ze het zeker al niet wil in de auto of keuken of waar dan ook allleen in bed. En niemand mag thuis zijn. En vaak als er dan niemand thuis is dan wijst ze me nog af.

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je toch nog maar eens een indringend gesprek met haar hebben. Het ligt dan niet bij jou in ieder geval. ( in de auto en de keuken zou ik ook niet willen)

Reageren
    Oef

Oke bedankt, dit hebben we natuurlijk wel al een paar keer gedaan maar de gesprekken hadden nooit resultaat wat heel frustrerend is. Het lijkt alsof hetgeen ik zeg niet uitmaakt.

Reageren
    John (moderator)

As ze geen duidelijke redenen kan aangeven, moet je er toch over nadenken of je dit zo wel wilt…

Reageren
    Oef

Ik hou enorm veel van haar en zou natuurlijk nooit de relatie willen eindigen om zo’n probleem maar ik voel me er wel enorm slecht door… Bedankt voor het advies

Reageren
Reageer op: Geen seks meer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.