Zoeken Vraag het forum

Geen seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal, Ik ben een man van 35 jaar. Reeds woon ik 7 jaar samen met ups en downs echter de laatste 3 jaar is er amper seks.
    Ik ben heel actief en zij niet. Nu hebben wij ook 2 kinderen samen maar mijn leven dwaalt de laatste tijd echter een beetje af. Ik zoek wat meer in onze relatie op het gebied van ons seksleven.
    Er is bijna geen aanraking en als er iets is is het 1-2 keer per maand maximaal en dat trekt echt letterlijk op niets.
    Ik ben het een beetje kotsmoe maar kan de stap niet zetten. Het is wat moeilijk om afstand te nemen van kids en Het lijkt wel of ik egoistisch ben als ik een stap zal zetten tot een relatiebreuk.. echter ben ik dus zelf ook helemaal niet gelukkig en zie me de rest van mijn leven niet zo aseksueel leven. iemand enig idee hoe te handelen in zo een situatie?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je dit ook al eens met je partner besproken?

Reageren
    Anoniem

Ja vaak maar er komt geen verandering in. Nu heb ik het ook opgegeven en probeer me nu mentaal klaar te maken om de stap te zetten.

Reageren
Reageer op: Geen seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.