Zoeken Vraag het forum

Mijn vrouw heeft een ander

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marien

Hallo ik ben marien mijn vrouw. Heeft sinds kort kort kontact met een ander ontmoet met chatten.ze is op zoek Gé gaan door mij,ik had haar verteld dat ik een tgirl ben en me dus verkleed.eerst zij ze er niet veel over later die week zij ze dat ze weg wou.ik vroeg om dat ik dat doe nee hoor zij ze wil ik al langer.ik wil eigenlijk een ander ontmoeten maar als ik bij jou blijf kan dat niet.ik vroeg wil je daar om bij me weg en de kinderen dan neem ik mee.of komt het dat ik me verkleed nee hoor of heb je al een ander nee hoor zij ze,de weken er naar had ze het er mogelijk mee ik had gezegd dat ik stopte met verkleden .en het ging weer wat beter met ons,maar ik kwam steeds weer terug op het onder werp,ik had ook gezcht ik weet het goed gemaakt jij een ander en ik me verkleden dael zij ze toen maar daar hadden we het nooit meer over gehad.op een avond met het naar bed gaan had ze een legging aan die niet fijn zat ze deed hem uit en zij die kan weg ik zij dat is jammer,wil jij hem ik zij dat wil je toch niet nu wel zij ze,ik vroeg gelijk heb je een ander misschien ik zij hoe zo ,er is iemand op werd fuut die me leuk vind,en ik hem.dat wouw je toch ik zij ja dat zij ik.maar ik blijf wel bij je hoor,dus ik mag me verkleden maar ik heb niets ze gaf me dingen van haar en ze zij gebruik maar wat je wil , nu heeft ze dus een ander en tot nu toe gaat het goed ze gaat ook met me winkelen en brengt dingen voor me mee.nu is ze ook aan de pil Gé gaan ze heeft die nooit gebruikt maar nu wel ik heb me des tijds laten helpen om dat ze geen pil wouw nu is ze bijna 50 en heeft ze een vriend en aan de pil. Groetjes marien

1 reactie
    Reageren
    Anoniem1
Reageer op: Mijn vrouw heeft een ander
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.