- Anoniem8 december 2013 om 00:51
Hallo, ik heb een probleem en wil dit graag voorleggen in de hoop dat iemand mij advies kan geven… Ik ben inmiddels 13 jaar getrouwd met een vrouw die in onze begin periode werkelijk een Ster was op sex gebied. Na de geboorte van ons eerste kind was er nog niets loos en ging alles nog van een leien dakje. Daarna hebben we helaas twee miskramen gehad en toen werd het allemaal al wat minder… Daarna is ons tweede kind geboren en sindsdien is ons sexleven waardeloos. Ik kan me niet herinneren nat ze daarna ooit nog initiatief heeft genomen en als het dan eens gebeurt is het meestal van korte duur maar genieten we er wel van, ook zij! Als ik op wat voor manier ook maar toenadering zoek wijst ze me af. Ze is moe of de kinderen horen het of What ever ze verzint.
Dit alles resulteert in dat we nog maar eens in de 3a4 maanden sex hebben als de kinderen er toevallig eens niet zijn en dan nog krijg ik het verwijt dat ik alleen maar wil als we eens een keer samen zijn… Maar als de kids thuis zijn wil ze niets omdat de kids er zijn.
Knuffelen doen we bijna niet meer want als we dat eens doen dan krijg ik na drie maanden geen sex behoefte aan meer en dat is dan ook niet goed volgens haar want dan wil ik weer nooit meer gewoon knuffelen en wil ik alleen maar meer. Maar dat heeft te maken met dat het zo weinig gebeurt!
Als ik er met haar over probeer te praten vind ze dat ik sex verslaafd ben en hulp moet haan zoeken..
Ik heb echt alles al geprobeerd, romantiek, knuffelen, bloemen enz.. Nu is het zover dat ze vind dat we meer een broer en zus relatie hebben maar alles wat ik wil doen wat broer en zus niet doen wil ze niet.. Ik krijg best veel aandacht van andere vrouwen maar sta tot nu toe sterk in mijn schoenen en ga nergens op in maar weet ook niet hoe lang ik dit nog vol houd…
Iemand advies???1 reactieReagerenTandor18 december 2013 om 01:00Het kan een psychologisch probleem zijn. Ik denk dat jullie er goed aan zouden doen een psychotherapeut op te zoeken. Praat er eens met je huisarts over en kijk wat hij/zij adviseert.
Reageren