- Tom22 april 2018 om 21:22
hoi ik heb nu bijna 4 jaar een relatie met een meisje en we zijn dol knetter gek van elkaar, echter is zr de laatste tijd enorm veranderd, de seks is minimaal 1x in de 5 weken wat voorheen wel 3x in de week was, wat als resultaat geeft dat het natuurlijk ook zo klaar is omdat we het simpel weg te weinig doen. Opeens kwam ze met een vriendin op de proppen waar ik nooit van gehoord had, dat terwijl ik dacht bijna alles te weten. Die kreeg een relatie met een andere jongen, en dat liep stuk ik was inmiddels kapot van onrust. Want ik werd er compleet buitengesloten ze wilde niet knuffelen ze wilde niet eens een kus. Ze wilde afspreken maar dat ging uit eindelijk niet door, en is het contact met die vriendin verwaterd wat ze me vertelt echter zit zr nog wel volop met die jongen te appen en klikt ze het vlug weg als ik er aan kom en als ik er naar vraag doet ze vaag, de rust is wel weder gekeerd en we knuffelen en kussen weer alleen seks staat op zeer laag pitje wat mij uiteraard frustreerd, echter blijf ik wantrouwig omdat ze snel d’r telefoon weg legt ook bewaakt ze die met d’r leven etc, onlangs keek ik op d’r telefoon en keek de app stonden er allemaal hartjes en blow Kiss emoties en xxx tekens naar die jongen! En ook nog een andere jongen!! Ik ben radeloos voor mij gaat dit gedrag te ver, dat ze contact heeft met andere mannen Oke maar liever niet op deze manier!? Ik heb haar er nog niet mee ge confronteerd omdat wij onlangs ook al eens ruzie hadden hier over omdat ik vermoede dat ze vreemd ging. Nu blijkt zr op de zelfde voet door te gaan op de app maar ondertussen poes lief naar mij doen, we zitten ook in een nare situatie dat we uit onze huur woning moeten en ergens anders moeten huren, en dat gaat met jaar contracten….. Ik ben bang dat ze nu doet of alles koek en ei is zodat we samen die andere woning krijgen dat ze vrolijk verder gaat en mij links laat liggen… het voelt alsof ze mij gebruikt op dit moment, daarbij zou ik niet weten wat ik fout doe, doe alles in huis zelfs koken, maar krijg nul respons van wat fijn dat je even de was gedaan hebt ofzo, ik wil gewoon een gezonde relatie met haar zonder haar te hoeven delen met anderen. Ze zegt dat ze knetter gek op me is maar is dat echt wel zo? M’n interne alarmbellen draaien overuren de laatste maanden word er gek van en diep verdrietig omdat ik echt dacht een trouw maatje te hebben. Ze heeft m’n hart een flinke klap gegeven, we kunnen heel goed lachen samen zijn lief voor elkaar hebben goede gesprekken etc