Hallo,
Ik heb een vraagje waar ik enorm mee zit,
Ik heb zeer en zeer slechte sex met mijn vriend,waar ik nou 1.5jr mee heb.
Hij is zeer stijf kill in bed,
Vaak alleen maar aftrekken(laatste tijden ook niet meer zo actief)
Omdat ik me voel alsof ik aftrek ding ben)
Soms wordt hard als stijf word kan die niet blijven houden intiem gaat dus ook moeilijk.Kussen zoenen strelen voorspel etc helemaal nix echt nix van zijn kant.
Ik heb in het begin heel veel gegeven gedaan, heb de handdoek in ring gegooid,
me overgewonne gegeven.
Niet meer sexueel actief te zijn. In doofpot gestopt.
Ik ben gek op sex en zeer gedreven kanjer in bed dat weet mijn vriend ook.
Hij zelf ook gek op sex alleen zijn hoofd er niet naar is, ik moet me niet druk over maken Het komt goed.
Dat het echt niet aan mij ligt,
geduld tijd en maar wachten.
Hij Veel van me houdt met mij oud wil worden.
Ik ben radeloos, dit nooit meegemaakt in me al eerdere relatie`s.
Vraag me echt af;
Houdt ie nou echt van mij staat sex los ervan?
Dat is per persoon verschillend. Ik zie seks en houden van als twee verschillende zaken maar een partner waar ik geen seks mee heb, oef, dat zou ik niet volhouden...
Bedankt voor je reactie,
Tja Ja zo zie ik het ook zijn 2 verschillend zaken,
zo in de war ben ik door bomen het bos niet meer weet zie.
Hoi Pappilon,
Ik ben het met Lola eens: "houden van" hoeft niet te betekenen dat jullie op sexueel gebied elkaar "verstaan".
Vraagje: je schrijft zelf dat je een "kanjer" bent in bed. Kun je jezelf klaar laten komen, ik bedoel: een dildo doet het werk van een piemel ook goed na; en stimulatie van je clitoris en U-spot kun je zelf doen.
Nou en je vriend doet het liever met zichzelf; wat is daar mis mee.
Ga vrijen, jij met een dildo, hij met zichzelf en dan kijken jullie hoe jullie het doen, ieder voor zich, maar toch met elkaar.
Succes, Gus
als hij oud is kan hij een erectiepil gebruiken,maar als hij jong is kan het iets mis gaan met zijn organen..raad hem aan om een onderzoek te doen.maar als je elke dag doet dan moet die wel balen,want zijn zak kan inkrimpen voorals hij niet actief gewend bnt.
Bedankt voor jullie antwoorden.
@Emma;
Mijn partner is 33jr ik ook.
@Gus;
Ja ook kanjer in dagelijks leven, natuurlijk nix mis mee alle begrip en respect ,alleen nooit in mijn eerdere relatie`s meegemaakt die stonden te popelen lekker te vrijen nu zo anders even wennen!
Het maakt me alleen zo enorm onzeker & verward!
@Jessie:
Pillen slikken er tegen, hij heeft nooit eerder relatie gehad missch ligt het daaraan voor hem natuurlijk ook even wennen vrouwtje in zijn leven.
Toch, pas 33 jaar. Hm, ik zou toch maar weer alle registers opentrekken als ik jou was.
GoedenDag Mensen,
Alle registers opentrekken?
Even een update:
Ik werd zo verward gek mentaal onzeker bijna zelf doorheen ging opraakte neer viel van denken, oplossen,niet opjagen, niet hoeft, zoenen strelen ook goed was
Etc etc maar goed ik heb het uit gemaakt.
Zo gelukkig heerlijk zoveel last van mijn schouders af.
Door met hem te praten kon ik analyseren dat hij psygisch
niet in orde was dat hij veel dingen moest gaan verwerken.
En daar zit ik natuurlijk niet op te wachten (een Psygische Houten Klaas).
Heb mijn excuses aangebodendat dat ik niet eerder inzag en als vrienden uit elkaar gegaan hem succes gewenst.
Veel liefs Pappilon.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!