Pijn tijdens het vrijen

Hallo,

Het is even een lang verhaal maar ik hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen.

Ik ben Rianne en ik ben ten einde raad. Ik heb sinds ongeveer een half jaar hevige pijn tijdens het vrijen. De ergste pijn is op het begin, als ie zeg maar net erin gaat, dan trekt langzaam aan de pijn weg. Wanneer we klaar zijn heb ik binnen een paar minuten weer een brandende pijn. Dit houdt tot wel een half uur aan.

Ik ben naar de dokter geweest met mijn probleem. Kreeg eerst medicijnen voor een bacteriele infectie omdat hij mijn klachten zo vond klinken. De pijn ging niet weg en bij de volgende afspraak ging die kijken. Hij zag een schimmelinfectie (waarschijnlijk veroorzaakt door de medicijnen tegen de bacteriele infectie, die ik waarschijnlijk nooit heb gehad) en er kwam na een test uit dat ik chlamydia had.

Voor beide heb ik medicijnen gekregen, en de pijn is hoogstens 3 dagen weg geweest voor het weer terug kwam.

Ik werd door verwezen naar een gynaecoloog. Zei zag niks afwijkends en uit een test was ook geen schimmel meer gevonden.

Toch weer medicijnen gehad tegen een schimmelinfectie, wat weer 2 dagen hielp en daarna weer terug kwam.

Ik heb toen 12 pillen gekregen, die ik twee keer per maand in moet nemen. Het probleem is, dat nu zelfs na zon pil de pijn niet weg gaat. Ik heb ook dit met haar besproken en heb nu ovestinon gekregen.
    Hier merk ik ook nog geen verschil door.

Mijn vriend klaagt niet maar ik weet dat hij het erg jammer vind dat we weinig seks hebben, en als we het hebben dat ik dan pijn heb. Ik ben het zelf ook helemaal zat.

Heeft iemand hier enig idee waar dit allemaal aan kan liggen? En wat ik hier aan kan doen?

Ik slik verder geen antibiotica, was het daar beneden niet met zeep, slaap zonder slipje, vrij met baby olie. Volg dus eigelijk alle tips al op die ik heb gekregen.

Alvast bedankt!

Reageren

waarom gebruik je baby olie? normaal is elke vrouw (mits ze goed geil is)al nat van der eigen.zou toch eens proberen geen baby olie meer te gebruiken.nog een tip:zorgd ervoor dat hij een schone lul heefd,higiene is heel belangrijk ook om een soa te vermijden.

Reageren

Hallo, probeer die babyolie eens een paar weken niet te gebruiken en kijk of er dan verbetering optreedt.

Reageren

Ik ben de olie gaan gebruiken op advies van de gynaecoloog. Seks is een pijnlijk iets voor mij dus echt geil word ikniet.

Reageren

Doet het ook pijn als jullie een condoom gebruiken?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pijn tijdens het vrijen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe