- Solidsnake24 september 2022 om 05:37
Dames?!,
Mag ik even inhaken op het hele verhaal als man zijnde😁
Wat voor een man net als bij een vrouw qua geur en bij een man de sperma dan kan doen klonteren en sterk ruiken? Kan een veel simpelere reden hebben.
Voedingspatroon.
Mag ik vragen wat meneer allemaal eet?
Veel vis? Asperges?
Alleen die 2 doen sterk ruiken etc.
Ga aub niet te snel uit van vreemdgaan als je daar geen bewijs of aanwijzingen voor hebt.
Zou zonde zijn op een relatie op de clippen te laten lopen terwijl het simpeler of minder erg is.
Justmii29 mei 2026 om 10:01Hi,
Die geur kan idd door van alles komen. Alleen heb ik nog tips of die helpen weet ik niet maar okee. Mijn moeder zij ALTIJD PLASSEN na de sex anders kan je sneller blaasontsteking krijgen. Ik zelf plas en douche altijd en gebruik dan vagina zeep lekker fris gevoel krijg ik daarvan hahah. En 1 vraag ik las dat je antibiotica gebruikte en onveilige sex had weet niet of je anticonceptie gebruikt maar houd er rekening mee dat antibiotica kan zorgen dat je anticonceptie tijdelijk niet werkt echter vinden veel huisartsen dit niet de moeite waard om te vertellen als ze de antibiotica voorschrijven. Ik weet dat dit niets met de stank te maken heeft maar vind het toch fijn om dat even te vermelden voordat er ongewenste ongelukjes gebeuren. Verder heel veel succes ermee ik.hoop dat je een oplossing vind die bij je past.
Reageren