- Ikke26 augustus 2011 om 10:59
Ik ken mijn partner nu 4 weken. De eerste keer dat wij seks hebben gehad liepen de volgende ochtend de lichaamssappen ongecontroleerd langs mijn benen en de geur die vrijkwam was vreselijk sterk en vies!.
Dit ken ik niet met vroegere partners, toen was het gewoon na de seks een handdoek en de sperma (lichaamssappen) eruit persen. Natuurlijk kwam er de volgende dag ook nog wel wat uit mijn vagina maar dat liep niet in straaltjes langs mijn benen laat staan dat het zo erg stonk.
Mijn huidige partner kent dit ook niet uit vorige relaties.Na de 1ste keer met mijn huidige partner hebben we bijna iedere dag seks gehad en toen had ik geen last van het druipen langs mijn benen en die vreselijke sterke geur was ook een stuk minder.
Afgelopen zondag hebben we na 3 dagen elkaar niet gezien te hebben weer gesekst en was het de volgende dag weer zover. Na het opstaan stond ik in de badkamer en de witte sappen dropen weer langs mijn benen naar beneden. Dit keer was de stank nog erger dan de 1ste keer. Zo vreselijk dat we beiden bijna over ons nek gingen.
Rest van de week ook seks gehad maar heb ik het sperma zoveel mogelijk binnengehouden en daarna snel naar het toilet om het eruit te persen en dan gelijk onder de douche. Die sterke geur was zeker aanwezig alleen niet zo ernstig als de keren die ik hierboven beschreven heb.
Vannacht hebben we weer seks gehad en toen kwam die geur al tijdens het vrijen (voor het klaarkomen) naar boven. note: dit x was ik (vrouw) degene die bovenop zat tijdens het vrijen.
Overige info (ik weet niet of het relevant is, maar toch)
* De keren dat de stank zo erg was kwam alleen mijn partner (man) klaar.
* Zijn sperma is ook erg klonterig
* Hij heeft ook erg veel voorvocht (zoveel dat ik eerst dacht dat hij al klaargekomen was)
* Ik heb een maand geleden wel last gehad van meer (witte slijm) afscheiding dan normaal. Dat ik eerst dacht dat ik een schimmelinfectie had maar het is vanzelf weggegaan.
* Middels een bloedonderzoek is aangetoond dat hij in de laatste 2 maanden gebeten moet zijn geweest door een teek. Vanaf afgelopen maandag aan een antibiotica kuur.
* Hij is sinds maandag ook gestopt met alcohol en roken.
* Beiden komen we uit een langdurige relatie.
* Hij is aantal maanden geleden getest op geslachtsziekten.(heeft hij niet)
* Mijn ex heeft dat gedaan en heeft ook niets, hij was mijn laatste dus verwacht dat ik ook niets heb.Hopelijk kunt u vertellen hoe dit komt en wat wij daar zelf aan kunnen doen?
16 reactiesReagerenNienke26 augustus 2011 om 11:37Wat je beschrijft lijkt op basis van de informatie die je verstrekt het meest overeen te komen met een Gardnerella infectie, een veelvoorkomende bacteriële vaginose dus. Lees deze informatie eens, daar staat duidelijk beschreven dat juist de rol van het mannelijk sperma hierop van invloed kan zijn. Laat ook even weten wat jij ervan denkt, en of de genoemde remedies helpen. Oh ja, dit is de website: http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkomende_soa/bacterile_vaginosev
ReagerenIkke26 augustus 2011 om 13:37Nienke,
Hartelijk dank voor je reactie.
Ik was mijn vagina nooit met zeep en ben altijd erg hygiënisch en zeker tijdens de menstruatie. Wel heb ik een blaasontsteking gehad en daarna heb ik die afscheiding gehad dat rook inderdaad niet fris. Dat heeft denk ik 3 weken geduurd en toen ik eigenlijk een afspraak wilde gaan maken met de dokter omdat ik ook een schimmel vermoede was het ineens weg.
Maar wellicht is het nu toch wijs om even een afspraak te maken met de dokter om het te laten onderzoeken.
Weet jij toevallig of het wijs is om de avond voor het onderzoek nog wel seks te hebben of is het beter van niet gezien het sperma wat dan nog in de vagina kan zitten?
ReagerenIkke26 augustus 2011 om 14:21Annelies26 augustus 2011 om 16:10Hoi ikke, als zijn sperma de klachten laat toenemen, dan kun je dat toch vertellen aan de huisarts. Op zich is het niet zo’n fris idee als de huisarts onderzoek moet doen in de restjes van de afscheiding van jouw vriend.
ReagerenIkke26 augustus 2011 om 16:42Hoi Annelies,
Je hebt helemaal gelijk!
Natuurlijk is mijn huisarts op vakantie.. altijd zo wanneer je ze nodig hebt 😉 Gelukkig maandag weer terug.. dan ga ik gelijk een afspraak maken. We zullen zien!Tot die tijd zijn alle suggesties over wat het kan zijn van harte welkom!
ReagerenTamara26 augustus 2011 om 17:42Stiekem toch een soa? Heeft jouw nieuwe vriendje in de tussentijd andere seksuele contacten gehad? Reageert zijn sperma misschien te heftig op jouw interne vaginale flora? Ik houd het ook op een ontregeling omdat jullie beiden beweren geen soa te hebben, en anders misschien een urineweginfectie…
ReagerenNathalie16 april 2012 om 12:07Het Kan ook een candida infectie zijn (witte vloed).
Hierdoor is je flora idd ontregeld.
Reageren
Probeer eens een vaginaal douche na de sex kan je bij de drogist halen.Anoniem27 december 2014 om 14:02Heel gewoon, condoom gebruiken of geen sex meer!
ReagerenAnoniem22 februari 2015 om 09:20Ik heb het ook , komt door het sex met je partner daarom had je ook blaasontsteking ik heb 5 maanden nieuwe vriend en had al 6 x blaasontsteking en iedere keer die verschrikkelijke afscheiding .. Zijn bacterie moeten wennen zei de doctor .. Ik heb het gevoel dat ie met andere ook is want als hij iedere dag bij me is hebt ik er geen last van maar als ie 3/5 dagen weg blijft en we hebben sex heb ik iedere keer gelijk of nog die avond de bah afscheiding of dag daar na … Sterkte er mee is niet prettig ://
Reagerengewoon een condoom gebruiken!8 mei 2017 om 08:26Gewoon een condoom gebruiken! Nooit problemen mee gehad. Je hebt condooms te koop die je bijna niet voelt.
ReagerenLief9 juli 2022 om 22:24Hallo ikke
Reageren
Ik heb het ook en druf niet meer naar bed te gaan met me partner
Ik schaam me
Ben bij de huisarts geweest
Alles op kweek was goed
Heb vagina tabletten gehad helpt niet
Elke dat me vagina schoon spoelen
Helpt niet
Wat een nachtmerrie
Help help helpJohn (moderator)
9 juli 2022 om 22:27Ga dan met die klacht naar de gynaecoloog !
ReagerenCatootje10 juli 2022 om 17:50@Lief, weet niet of je de pil slikt of andere hormonale anticonceptie gebruikt? Die hebben namelijk invloed op je vaginale milieu. Verder is onder andere ook je darmflora van belang. Een orthomoleculair therapeut zou je verder kunnen adviseren.
Reagerenikke11 juli 2022 om 19:23hoi beste Vrouw, ten eerste is het nooit een goed idee om de vagina met zeep te wassen, dit kan gewoon met lauw warm water..
vraag aan je vriend of hij zich ook goed wast
Reageren
plassen na de seks
en gebruik een condoom!
vrij veilig!
laat je nakijken door de Gynaecoloog