Home / Relaties / Relatie & seksualiteit / Opzoek naar advies om de “vonk” terug te krijgen
Hi, ik ben een man van 25 die samen een relatie heeft met een vrouw van 26. We hebben elkaar ongeveer 3 jaar geleden ontmoet en dit ging allemaal erg goed waarbij we eind vorig jaar ons eerste kindje hebben mogen krijgen, waarmee het super goed gaat. Iets daarna zijn we ook samen gaan wonen.
Eigenlijk gaat het op elk vlak goed qua baby, familie, huis & business echter geeft zij aan dat de vonk over de maanden sinds de geboorte heen is verdwenen en dat ze mij ook niet meer de persoon vindt waarmee ze verliefd op is geworden.
Intimiteit is ook erg moeilijk om deze reden, wel moet ik ook aangeven dat ze aan een nieuwe soort pil zit sinds de geboorte maar vraag me af in hoe verre dit het belemmerd.
Veel veranderingen waarbij we 2 jaar geleden zolang konden uitslapen als we wouden, en op date konden wanneer we wilden hebben we dit in het afgelopen jaar helemaal niet meer gedaan.
Ik ben opzoek naar mogelijk advies hoe ik dit weer kan herstellen.
Geboorte van een kind zet elke relatie onder druk en beiden moeten veel inzet leveren. Misschien zat er vanaf haar kant al langere tijd iets niet lekker? Wil ze bij jou weg? Het is een lastige situatie maar je zult toch moeten blijven communiceren hier over. Ik heb geen tips anders dan elkaar wel de ruimte laten om hier goede beslissen te maken.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!