Hij komt niet klaar door mij

Hey lieve mensen, mijn vriend en ik hebben nu al een tijdje iets en daar komt seks ook bij alleen nu zit ik met een probleem tijdens de seks word zijn penis ineens zacht en dan lukt het wel weer om hem hard te krijgen maar daarna is het weer hetzelfde vervolgens lukt het hem zelf alleen om klaar te komen maakt niet uit wat ik doe pijpen aftrekken het lukt mij niet om hem klaar te laten komen maar als hij het zelf doet lukt het wel . Iemand tips?

Reageren

Sex, een everyday ding maar er komt veel bij kijken, alles moet goed zijn en voelen, lichamelijk en in je koppie. Of in iedergeval in de buurt komen.
    Het enigste wat je kunt doen is je er met je vriend over praten en er samen achterkomen waar het door komt. Is het lichamelijk of psychisch? Als je niet vraagt dan weet je het niet. Communicatie is key. Ik ( man ) heb ook een groot deel van mijn relaties van deze problemen gehad. Door dat er geen 1 ding niet goed zat verstoorde dat alles. Bij mijn huidige partner kan ik overal over praten, en vooral ook samen praten. Beste sex die ooit heb gehad .

Reageren

Ik snap dat je het op wilt lossen maar hoe meer je er mee bezig bent des te groter wordt het issue. Dat is zonde, helemaal als het misschien voor hem niet een probleem is. Ik ben een man en mijn vrouw is voor mij de eerste terwijl zij voor mij een lange relatie heeft gehad. Te lang heb ik een probleem gemaakt van het feit dat het mij niet lukt om haar klaar te laten komen als we neuken terwijl haar vorige partner dat wel kon. Zij zegt dat hij een grotere dikkere penis heeft en dat hij minder gevoelig is en daardoor langer in een bepaald ritme kan blijven neuken. Toch vindt zij dat we goede sex hebben omdat er veel meer bij komt kijken dan alleen dat. Ik zou zeggen 'geniet van wat wel lukt en wees vooral niet bezig met wat niet'. Het zou zomaar ineens wel kunnen lukken als je het los laat en anders gewoon niet. Overal is echt wel iets dus je bent allesbehalve de enige.

Reageren

Los laten en door gaan op deze manier? De topic starter zou wel waarschijnlijk wel los kunnen laten maar het probleem
    Ligt bij hem. Achterhalen waar het probleem ligt en dit bespreken en samen kijken naar een oplossing, op een fijne rustige los latende manier . Dan zal het al heel anders kunnen gaan. Door prutsen zonder te praten is niet de manier , zonde van kostbare tijd

Reageren

De topicstarter geett aan dat zij met een probleem zit en jij legt (voor haar) het probleem bij hem. Zoals ik het lees is zij vooral onzeker of zij hem voldoende genot kan geven. Daar kan alleen hij antwoord op geven. Definitief van een probleem is datgene waar niet direct een antwoord op of een oplossing voor is. Misschien komt hij niet 1 2 3 klaar en is de relatie en de sex verder goed. Zo niet, dan passen 2 mensen wellicht minder goed bij elkaar dan gedacht en dat mag ook.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hij komt niet klaar door mij

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe