Zoeken Vraag het forum

Vraag over kans op SOA

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Goedemiddag,

Een aantal jaren geleden heb ik verschillende relaties gehad. Ik heb nooit echt sec gehad, maar het geslachtsdeel van mijn ex-vriend kwam wel in de buurt van mijn eigen geslachtsdeel (wrijving van de de geslachtsdelen). Het is nu zeker 3 a 4 jaar geleden. Ook herinner ik me dat ik ook ongesteld was. Ik heb mij nooit laten testen op SOA en stond er niet bij stil. Ik als maagd kan echt geen vaginale soa test doen. Kan er op een andere manier getest worden of ik Chlamydia of gonorroe heb zonder dat er een uitstrijkje gemaakt kan worden? Op chlamydia en gonorroe kan ik wel testen bij mijn keel en op HIV enzovoort. Ik ben heel erg ongerust dat ik een SOA al heb ik geen klachten. Het is ook
    Jaren geleden, wat mij ook bang maakt.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is toch niet erg waarschijnlijk om zo een soa te krijgen. En dan zou sowieso veel eerder klachten moeten hebben gehad.

Reageren
    Anoniempje

Wat bedoelt u precies over de kans op een soa? Ik lees dat er mensen zijn die geen klachten hebben en toch met een soa rondlopen.

Reageren
    John (moderator)

Soa’s geven over het algemeen toch klachten hoor. Maar op de manier die je beschrijft is de kans om een soa op te lopen toch extreem klein

Reageren
Reageer op: Vraag over kans op SOA
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.