- Anoniempje11 december 2021 om 14:29
Goedemiddag,
Een aantal jaren geleden heb ik verschillende relaties gehad. Ik heb nooit echt sec gehad, maar het geslachtsdeel van mijn ex-vriend kwam wel in de buurt van mijn eigen geslachtsdeel (wrijving van de de geslachtsdelen). Het is nu zeker 3 a 4 jaar geleden. Ook herinner ik me dat ik ook ongesteld was. Ik heb mij nooit laten testen op SOA en stond er niet bij stil. Ik als maagd kan echt geen vaginale soa test doen. Kan er op een andere manier getest worden of ik Chlamydia of gonorroe heb zonder dat er een uitstrijkje gemaakt kan worden? Op chlamydia en gonorroe kan ik wel testen bij mijn keel en op HIV enzovoort. Ik ben heel erg ongerust dat ik een SOA al heb ik geen klachten. Het is ook
Jaren geleden, wat mij ook bang maakt.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 december 2021 om 17:59Het is toch niet erg waarschijnlijk om zo een soa te krijgen. En dan zou sowieso veel eerder klachten moeten hebben gehad.
ReagerenAnoniempje11 december 2021 om 18:04Wat bedoelt u precies over de kans op een soa? Ik lees dat er mensen zijn die geen klachten hebben en toch met een soa rondlopen.
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2021 om 18:37Soa’s geven over het algemeen toch klachten hoor. Maar op de manier die je beschrijft is de kans om een soa op te lopen toch extreem klein
Reageren