- Anoniem10 november 2021 om 19:19
Hey ik was paar maanden geleden gestopt geweest met de pil toen had ik geen seks, maar vorigeweek maandag 1november heb ik seks gehad zonder de pil of condoom. Maar hij is niet in mijn vagina klaargekomen en de voorvocht hebben we afgeveegt. En maandag 1 november ben ik voorzekerheid als er nu terug seks zal zijn ben ik begonnen met de pil, dus vandaag heb ik weer seks gehad 9ste dag van mijn pil dus na 7 dagen ben he tog veilig he? En hij is ook niet klaargekomen in mijn vagina. Mijn vraag is moet ik mij zorgen voor maken aub help.. 9ste dag van mijn oil hebben we seks gedaan vandaag maar 1november nam ik niets en pas in de avond ben ik begonnen met de pil voorzekerheid..:(
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 november 2021 om 21:01Als je tijdens dag 2-5 van de cyclus met de pil start ben je na 7 dagen beschermd. Begin je later in de cyclus ben je pas na 14 dagen beschermd.
Reageren
Maar om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komenAnoniem10 november 2021 om 22:12Mijn menstruatie was 29 of 30 oktober gestopt en maandag heb ik seks gehad onverwacht maar er is geen sperma in lijn vagina gekomen en die avond 1 november ben ik dan aan de pil gestart en tot nu toe neem ik ze correct en juist vandaag heb we weer seks gedaan geen sperma in vagina dat is de 10edag van mijn pil. Dus ik ben tog dan veilig he? Ik wil ook niet zwanger geraken
dus ik heb mijn bloeding op 26 oktober en en 30 oktober was het gedaan en 1 november heb ik seks gedaan en die avond ben ik begonnen aan de pil en vandaag 10 november weer seks gedaan maar geen sperma in vagina gehad ook niet bij vorige seks ben ik dan veilig? Ik zie dat ik de 7de dag van de cyclus ben begonnen met de pil ben echt bang..:((
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2021 om 22:23Als je menstruatie gestopt was, dan ben je niet op de 2-5 de dag van de menstruatie met de pil gestart. Dus was je de eerste 14 dagen niet beschermd. Maar dat zal verder niet uitmaken want er is geen sperma in je vagina terecht gekomen. Ik raad wel aan om nou even geen onbeschermde seks te hebben zodat het niet alsnog mis kan gaan. Vanaf 15-11 ben je wel beschermd
ReagerenAnoniem10 november 2021 om 23:05Ja er is geen sperma in mijn vagina gekomen ik zal dan gewoon wachten tot mijn volgende menstruatie als er tog seks zal gebeuren moet het dan zeker veilig zijn zoals condoom gebruiken. Ik moet mij dan niet ongerust maken tog hopelijk..
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2021 om 23:06Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken
Reageren