Seks de pil

Hey ik heb dus vandaag seks gehad met mijn vriend hij is niet in mijn vagina gekomen maar daar beetje boven zo op mijn onderbuik en hij heeft het dernaa goed afgeveegt en ik ben ook aan de pil en neem mijn pil goed en correct vorigweek was ik in stopweek toen hadden we ook seks gehad zoals zelfde niet in mij klaargekomen en maandag ben ik terug aan de pil begonnen na mijn stopweek is er dan kans op zwangerschap aub???

Reactie

Nee , als je de pil gewoon goed gebruikt en/of andere anti-conceptie middelen gebruikt is er niks aan de hand. Stel je slaat de pil per ongeluk of onbewust een keer over en je laat hem in je klaar komen dan is er natuurlijk altijd risico op zwangerschap! Als hij niet in je vagina klaarkomt is er niet echt reden tot paniek als je alles gewoon goed schoonmaakt zodra je het gedaan hebt.

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

Ja ik heb het goed schoongemaakt en is niet in mijn vagina gekomen gewoon boven mijn vagina en mijn buik, en ik gebruid mijn pil goed hopelijk is er geen risicoo

Reactie
Reageer op: Seks de pil
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief