Complicaties bij seks

  • #1

    Geachte lezer,

    Ik ben een vrouw van 24 jaar en ik heb al jarenlang een relatie. Echter zijn er vaak complicaties als het aankomt op seks. Ik hou ontzettend veel van mijn vriend en vind hem heel erg aantrekkelijk maar ik kan nooit goed nat worden of ontspannen. Als het wel lukt en we vervolgens bezig zijn begint het ook bijna altijd te 'branden' of irriteren (nee ik heb geen soa's of iets dergelijks) ook merk ik dat mijn libido veel hoger is in mijn stopweek, maar dan heb ik er bijna nooit wat aan want ergens die week krijg ik de ontrekkingsbloeding. Kan dit komen door het gebruik van de pil? En zo ja, kan het overgaan op een andere pil ervoor zorgen dat mijn libido weer hoger wordt? Misschien hangt mijn eerste probleem daar wel mee samen. Wat denkt u?

     

    Met vriendelijke groet,

     

    Lotje

    Reactie
    #2

    De pil kan inderdaad de oorzaak zijn. Bespreek met je huisarts andere mogelijkheden voor anticonceptie

    Reactie

    Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

    Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

    Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

    Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content
Reageer op: Complicaties bij seks
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief