- Guppy19 juni 2018 om 22:42
Ik was zestien toen ik begon met geslachtsgemeenschap met mijn vriendje. We hadden voorspel en wouden echte seks proberen. De eerste keer deed heel veel pijn bij mij maar ik forceerde mij een beetje. Mijn vriend zag dat en stopte direct erna ging het beter en beter en ik voelde echt plezier tot 2maand later de onderkant van mijn vagina gescheurd was. Het was een wonde die telkens terug open en dicht ging. Ik liep dan ook nog veel blaasontstekingen op en door de pillen te nemen daarvoor ook een schimmelinfectie. Een maand nadat het allemaal genezen was besloten we opnieuw te proberen maar het doet pijn bij mij. Het vingerzn dat eerst veel deugd deed voelt nu naar niets en zelf niet leuk en het voelt ook pijnlijk. Ik heb ook een moment tijdens de scheur, blaasontsteking en schimmelinfectie de pil genomen maar ben daar na de behandelingen ook mee gestopt omdat ze nooit echt gebruikt werd aangezien ik geen seks had. Ik voel nu geen plezier meer in wat ik vroeger wel goed vond en kan ook geen seks meer hebben. Wat moet ik doen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 00:35Ga met die klachten naar de huisarts en bespreek het
Reageren