Man betrapt met maandverband

Ik ben 35 jaar en heb al 5 jaar een goed huwlijk met mn man die ik al 10 jaar ken
    We zijn erg open en eerlijk met elkaar maar nu heb ik toch even geen idee wat ik hier mee moet.

Een paar maanden geleden betrapte ik hem in de badkamer masturberend met mijn gebruikte maandverband,tampons en slipjes.
    Eerder die week had ik een ongelukje met mn menstruatie en heb hem dat ook laten zien. Ik heb het er met hem over deze situatie gehad en hij zegd dat hij erg opgewonden werd van mn witte slipje met rode vlek en dat hij eigenlijk al heel lang sex met me wilt wanneer ik ongesteld ben. Hij durfde me dit niet te vertellen omdat hij bang was dat ik boos zou worden dus heeft hij het op deze manier opgelost.
    Ik heb hem nooit gezegd dat ik dat niet wil maar hij durfde me er niet toe te zetten om dit te gaan doen.
    Inmiddels hebben we nu wel sex in mn periode gehad en genieten er samen erg van. Maar hij heeft me eerlijk verteld dat hij het fijn zou vinden om....als ik er niet ben toch mijn verband en tampons te blijven gebruiken. Hij vroeg ook of ik als we een weekendje thuis zijn niet af en toe een "ongelukje" wil maken voor hem.

Zijn er meer vrouwen die dit met hun man hebben en hoe gaan jullie hier samen mee om?

Reageren

Hoe gaat u hier nu mee om?

Mijn man doet deze dingen namelijk ook, en vraag me af hoe hier mee om te gaan.

Hij draagt nu af en toe ook nieuw maandverband.

Reageren

Ik gebruik ook maandverband met periodes. Niet zozeer als opwinding maar ergens is het begonnen met een gevoel om dames slips te dragen, vaak gewoon standaard slip. Dan krijg ik eens in de drie weken een gevoel geen dwang om maandverband te gaan gebruiken. Er zijn meer mannen die dit doen weet ik. Mijn vriendin heeft hier aan moeten wennen, ik probeer wel dezelfde cyclus aan te houden. Ik zou wel stellen prima maar wel hygiëne aan houden. Gewoon schoon en fris, dat je met elkaar vrijt is jouw keuze, dat mag hij niet van je verwachten.

Reageren

Hi, allen dank voor het delen, zowel de innitiele vraag als de antwoorden.

Ik ben zelf een man van 45 en heb de afgelopen jaren verschillende veranderingen opgemerkt tav mijn sexualiteit en of wat mij opwindt. Ik ben altijd een enorme fan geweest van slipjes. Gewoon mooi elegant vrouwen ondergoed. Beetje kant, satijnen stof of andere zachte stof en mooi elegant over de billen. Heb daar altijd veel plezier aan beleefd met het spontaan kopen van leuke slipjes voor mijn toenmalige vrouw. Totdat jaren later in gesprek met een goede vriendin zij vroeg waar het hem dan in zat. Of het met de stof te maken had. En toen dacht en wist ik JA!.. Dat is het. En toen ben ik gewoon slipjes gaan kopen. Slipjes die IK leuk vind. En daar heb ik plezier van. Zo van, waarom zou dit allen voor vrouwen mogen zijn? Maar de afgelopen jaren merk ik ook dat die pakjes van Allways mijn aandacht trekken. Totdat ik ineens een paar dagen realiseerde dat ik daar ook opgewonden van wordt. Waarom? Geen idee. Het is. Ook weet ik inmiddels dat ik het erg opwindend kan vinden als een vrouw, waar ik contact mee heb, zegt dat ze ongesteld is.

De enige logische verklaring die ik er voor heb is dat het fenomeen 'menstruatie' nooit echt een plek heeft gehad in mijn leven. Als kind deed mijn moeder altijd heel geheimzinnig met mijn zusje. Er was geen openheid over. Het mocht er niet zijn. Het is altijd een mysterieus vrouwen ding geweest. En met de vrouw waar ik getrouwd mee was, die droeg een spiraal en 'werd haast nooit meer ongesteld'. Ik denk dat het een soort gevoel van buitengesloten worden geeft rondom dit onderwerp. Of misschien zit er wel een stukje (vrouw) in mij die graag wil weten hoe het is om vrouw te zijn. Dus ik ben er nu ook even mee aan het experimenteren. Zonder oordeel. En op een of andere manier winden die verbandjes mij op. Het voelt/ zit wel lekker namelijk.

Als je je levensenergie wil laten stromen, dan moet je voorbij al je schaamtes rondom seksualiteit gaan. Beter laten stromen en het er volledig zonder oordeel laten zijn, dan blokkeren uit schaamte. Het gaat over jouw levensenergie.

Reageren

Bericht voor Dokter.nl

Hallo allemaal,

Ik ben een man die ook maandverband draagt, net zoals ik hier bij verschillende andere berichten lees dat meer mannen dat doen. Ik merk dat sommige vrouwen vertellen dat hun partner dit ook gebruikt, en daarom wil ik graag laten weten dat ik niet de enige ben.

Voor mij voelt het prettig en geeft het een gevoel van comfort. Ik wilde dit graag delen, zodat andere mannen die dit ook doen zich misschien wat minder “raar” of alleen voelen. Het is gewoon iets dat voor mij werkt, en ik sta daar inmiddels volledig achter.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Man betrapt met maandverband

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe