- Anoniem24 december 2019 om 08:05
Mijn vriend wil alleen anal seks, omdat hij vind dat het ruikt vaginaal, zo erg dat hij er niet meer tegen kan, het begin van onze relatie ging het goed we deden gewoon vaginaal, tot ik zwanger werd van m’n zoon sindsdien doen we het alleen nog anal, het begon ermee dat m’n vriend het niet prettig vond het vaginaal te doen omdat ik zwanger was, dus ik ging er van uit na m’n zwangerschap doen we het gewoon weer vaginaal, maar inmiddels is m’n zoontje 3 bijna 4 en we doen het nog steeds alleen anal, een enkele x maakt hij een uitzondering, en zo heb ik ’n 1 x vaginaal ook ‘m dochter gekregen, maar ik heb gewoon geen zin meer in seks doordat hij alleen maar anal wil, heb het hem al heel vaak uitgelegd maar hij wil dat ik dan eerst oplos dat het niet meer stinkt vaginaal, ik heb last van schimmel infecties die blijven terugkomen oftewel er constant zijn dokters zeggen allemaal het zelfde dat er niks tegen is en dat het normaal is behalve elke x de eitjes zodat het weer voor ene dag of 2 weg is
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 december 2019 om 19:05Ga dan eens met de klachten naar de gynaecoloog. Misschien is het geen schimmelinfectie
ReagerenCatootje25 december 2019 om 15:53Eventueel pilgebruik, verandert je vaginale milieu en bevordert candidagroei. Ook zonder pil kan je klachten hebben. Oppervlakkig behandelen, zoals met een middeltje van de huisarts, doet niets aan de oorzaken. Candidagroei ontstaat vooral in je darmen. Een orthomoleculair therapeut zou je kunnen helpen om met voeding en voedingssupplementen je lichaam weer in balans te krijgen.
ReagerenBryan Thijssen27 mei 2021 om 21:16Ik heb zelf ook zo’n fase gehad met mijn ex vrouw, zij had al een tijdje vermoedens maar ik ontkende het tot ik volledig brak en accepteerde dat ik homo ben.
ReagerenDalma4 december 2025 om 22:50Vind je gek dat je vagina stinkt omdat je viese man in je anus pakt smerige man zeg
Reageren