Zoeken Vraag het forum

Na de anale sex / ervaringen gezocht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.

Sinds een half jaar doe ik ook anale sex. Ik was er altijd een beetje angstig voor, maar ik vind het geweldig!
    Klaarkomen…..ik heb mijn twijfels of dat bij vrouwen (en dus bij mij)mogelijk is, maar de kik die ik ervan krijg om te horen hoe geil mijn partner het vindt, is geweldig!
    Ik heb er ook geen pijn bij, mits hij maar niet al te hard en te wild stoot.

Maar naderhand, meestal de volgende dag, krijg ik last van diarree. Meestal duurt het 1 dag.
    Ik dacht dat het kwam doordat hij in mij klaarkomt, dus heb ik gezegd dat hij dat maar even niet meer moest doen.
    Maar toch heb ik nog last van diarree erna. Nu is dat niet zo heel erg, heb dat er wel voor over. Maar soms kan het knap lastig zijn, als je de volgende dag moet werken of onderweg bent.

Ook weet ik heel goed dat na anaal weer vaginaal heeeeel slecht is. Maar het is meestal zo moeilijk om daar op te letten als je supergeil bent. Wij houden van snel wisselende standjes, en zijn soms wel langer dan een uur bezig. Het beste zou zijn als hij zich tussendoor dan zou wassen, maar dat bederft het spel dan weer zo.
    Nu zat ik te denken aan van die flesjes met onstmettingsmiddel (wordt meestal voor handen gebruikt). Zou dat een idee zijn en daarna beetje glijmiddel gebruiken ofzo.
    Of heeft iemand nog andere tips?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gebruik geen ontsmettingsmiddel.!!!! Dat beschadigd de slijmvliezen van penis, vagina en het rectum.
    Je moet de endeldarm vooraf goed spoelen.

Reageren
    Anoniem

Ja. Dat doe ik sowieso.
    Was me vooraf. Ik neem dan beetje vaginale zeep en wrijf 1 vinger daarmee in. Dan ga ik er zo diep mogelijk in. Daarna zet ik de douche erop.

Maar die diarree erna. Is dat normaal? Heb wel eens gehoord dat dat komt omdat je darm zo gestimuleerd wordt?

Reageren
    Anoniem

Ja. Dat doe ik sowieso.
    Was me vooraf. Ik neem dan beetje vaginale zeep en wrijf 1 vinger daarmee in. Dan ga ik er zo diep mogelijk in. Daarna zet ik de douche erop.

Maar die diarree erna. Is dat normaal? Heb wel eens gehoord dat dat komt omdat je darm zo gestimuleerd wordt?

Reageren
    John (moderator)

Spoelen de je niet met een vinger en zeep. De diarree zou ok van de zeep kunnen komen. Je kunt op internet makkelijk info vinden over het spoelen bij anale seks

Reageren
Reageer op: Na de anale sex / ervaringen gezocht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.