Zoeken Vraag het forum

Heb ik mijn vriend ook anaal besmet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Natasha

Hai iedereen, ik ben momenteel 19 jaar en ik heb totaal 3 seksparnters in mijn leven gehad. Mijn eerste vriendje liet aan mij zien dat hij geen soa had. Mijn tweede vriendje liet mij ook keurig zien dat hij geen soa had, en ik had mijzelf getest dat ik geen soa had. Ik heb nu weer een vriend, en hij zei dat hij een maagd is ( hij is ook echt een maagd ) . We hebben sinds kort anale seks gehad en ik kreeg opeens rare symptomen zoals veel afscheiding uit mijn vagina. Ik dacht bij mijzelf dit klopt gewoon niet en ik liet me testen.. nu blijkt het dat ik chlamydia heb en ik weet NIET van wie..(ik heb wel mijn 2 exen gewaarschuwd, behalve me vriend van nu omdat ik vandaag de uitslagen heb gekregen) nu denk ik dat ik chlamydia heb gekregen van mijn vorige vriendjes.. ze zijn misschien vreemd gegaan. Mijn vraag is nu, sinds ik en mijn vriend het anaal hebben gedaan kan het nu zo zijn dat hij nu ook anale chlamydia heeft gekregen? (ik ben nog niet getest voor anale chlamydia, alleen voor de vagina. Ik ga ervan uit dat ik anale chlamydia nu ook heb sinds ik ook nu bij mijn anus vocht krijg en het bloedt bij mijn ontlasting. Ik ga me zsm testen) ik ben nu bang dat hij ook anale chlamydia, hoe groot is de kans dat hij nu ook anale chlamydia heeft? ( voor de mensen die het afvragen ik ga het hem morgen vertellen, enige reden dat ik het hier vraag is omdat ik niet 2 weken kan wachten voor een soa uitslag )

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De kans dat hij anale chlamydia oploopt is nagenoeg niet aanwezig. Ik weet niet wanneer je de andere vriendjes had, maar als je nu pas klachten krijgt, moet het toch om een recente infectie gaan. En dan niet langer geleden dan 2 weken

Reageren
Reageer op: Heb ik mijn vriend ook anaal besmet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.