- Evie29 juni 2018 om 14:25
Ik heb sinds 6 maanden een vaste partner, We kregen beide symptomen van chlamydia. aangezien hij het al vaker heeft gehad gingen we het testen, voor dat wij sexueel actief waren had hij het getest en mijn vorige partner zei na mij het getest te hebben en ook een goede uitslag hebben gehad. Na de test bleek het zo te zijn dat ik het wel heb en hij niet. Ook heb ik het alleen onveilig anaal gedaan met hem en blijk ik het ook daar te hebben.
Mijn vraag is hoe dit kan. Ik weet zeker dat we beide niet zijn vreemd gegaan.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 15:42Je kunt alleen maar zeker weten dat jij zelf niet bent vreemd gegaan….. De chlamydia zal toch ergens vandaan moeten komen. Het zou kunnen dat de infectie bij hem al door het lichaam zelf is opgeruimd, of hij is niet helemaal eerlijk en heeft al een behandeling gehad
ReagerenEvie29 juni 2018 om 16:06hij heeft daarna wel een behandeling gehad voor de zekerheid maar daar voor niet. Ook vind ik het raar hoe we er dan aan zijn gekomen als we allebij niet zijn vreemd gegaan. Of ik moet het al hebben gehad voor hem maar dan had ik hem wel besmet. En dan zou mijn vorige partner het ook gehad moeten hebben. Zou het ook kunnen dat mijn uitslag niet goed is? Het klinkt namelijk bijna onmogelijk.
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 16:45Dat klinkt inderdaad bijna onmogelijk….
Reageren