Zoeken Vraag het forum

Chlamydia en partner niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Evie

Ik heb sinds 6 maanden een vaste partner, We kregen beide symptomen van chlamydia. aangezien hij het al vaker heeft gehad gingen we het testen, voor dat wij sexueel actief waren had hij het getest en mijn vorige partner zei na mij het getest te hebben en ook een goede uitslag hebben gehad. Na de test bleek het zo te zijn dat ik het wel heb en hij niet. Ook heb ik het alleen onveilig anaal gedaan met hem en blijk ik het ook daar te hebben.

Mijn vraag is hoe dit kan. Ik weet zeker dat we beide niet zijn vreemd gegaan.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt alleen maar zeker weten dat jij zelf niet bent vreemd gegaan….. De chlamydia zal toch ergens vandaan moeten komen. Het zou kunnen dat de infectie bij hem al door het lichaam zelf is opgeruimd, of hij is niet helemaal eerlijk en heeft al een behandeling gehad

Reageren
    Evie

hij heeft daarna wel een behandeling gehad voor de zekerheid maar daar voor niet. Ook vind ik het raar hoe we er dan aan zijn gekomen als we allebij niet zijn vreemd gegaan. Of ik moet het al hebben gehad voor hem maar dan had ik hem wel besmet. En dan zou mijn vorige partner het ook gehad moeten hebben. Zou het ook kunnen dat mijn uitslag niet goed is? Het klinkt namelijk bijna onmogelijk.

Reageren
    John (moderator)

Dat klinkt inderdaad bijna onmogelijk….

Reageren
Reageer op: Chlamydia en partner niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.