Zoeken Vraag het forum

Rare kleur op mijn maandverband

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Hey!

Ik neem de pil al een dik jaar, altijd rond 21u (echt stipt meestal of kwartiertje-10min eerder). Echter stond ik op met een bruine vies slijmpje op mijn verband? Ik zit aan de 4de pil (tweede week) van mijn pilstrip. Laatste keer seks was op Nieuwjaarsnacht met mijn vaste vriend, dat was in de stopweek (met condoom gedaan in case of)… Wat kan het zijn? oud bloed gewoon of zit er meer achter? Ik heb wel stress afgelopen dagen door examens en ruzies, kan dat ook zijn?

6 reacties
    Reageren
    Sarah

Soory maar zit met zwaaaaare krampen en ik verlies opeens bloed??? ik heb datnormaal 2-3 dagen na pilgebruik, ik moet nog een hele week en een half inslikken…. wat gebeurt er??? Kan iemand mij helpen, ik kan toch niet zwanger zijn? de krampen zijn onuitstaanbaar

Reageren
    John (moderator)

Het kan een doorbraakbloeding zijn. Lees eens de bijsluiter van de pil

Reageren
    Sarah

Danku Tandor! Mijn ma sprak over ‘oud bloed’, het ziet er echt heel bruin uit… Dus niet zwanger alleszins haha!

Alleen schrok ik erg dat het opeens gebeurde met zo’n pijn erbij… Denkt u dat ik binnen een week, drie dagen na stopzetten van mijn pil, gewoon ook mijn ‘echte’ menstruatie zal hebben? Of heeft dit ervoor gezorgd dat alles overhoop ligt? (update : nog steeds wat donker verlies… )

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Je zult het even moeten afwachten

Reageren
    Sarah

Nog een weekje te gaan dus, op hoop van zegen… Heel erg bedankt, Tandor! Fijn dat deze forum bestaat voor enkele “noodvraagjes”. ☺️

Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Rare kleur op mijn maandverband
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.