Zoeken Vraag het forum

Rare menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Hey!

Laatste pil ingenomen vorige week zaterdag. Voor een paar dagen (ook 2 dagen bij het innemen van de pil) verloor ik oud bloed: zeeer donker bloed, pijnlijke krampen erbij. Deze week was het een mix van donker en soms lichte rode plekken. Vandaag had ik NIETS meer. Ik had seks met mijn vriendje en opeens begon ik echt te bloeden , maar deze keer echt rood “menstruatiebloed.”

Stomme vraag maar: dit zijn toch echt mijn menstruaties? Ik heb veel last van zwart oud bloed, gyanecologe vond er niets ergs aan, alleen heel lastig voor mij. Maar deze keer was het toch meer zwart dan gewoon rood… Morgen start ik de pil opnieuw.

Ik neem de pil zeer correct in, dus op dat vlak geen problemen. 🙂

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik ga er vanuit dat het toch een bloeding van de menstruatie is

Reageren
    Catootje

Een echte menstruatie heb je natuurlijk niet dus de bloedingen kunnen anders worden. Je zou je eens kunnen verdiepen in wat de pil allemaal doet met je lichaam – en dat is bepaald niet positief.

Reageren
    Sarah

Dus op zich, hoedanook de kleur of donkerheid/lichtheid van je zogezegde menstruatie, dat wordt automatisch als menstruatie aangezien (wanneer je elke keer weer de pil goed inneemt). Zo?

En dankjulliewel voor jullie antwoord ☺️

Reageren
    John (moderator)

Het kan best wel eens anders zijn dan je gewend bent

Reageren
    Sarah

Dankuwel!!

Reageren
Reageer op: Rare menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.