- Manon2 oktober 2018 om 18:10
Help..ik zit met een probleem waar ik al bijna een maand mee ze zit.
Al jaren doe ik…als het zo uitkomt door samen in de badkamer te zijn mn tampon of maandverband vervangen waar mn man bij is……hij heeft hier in 10 jaar tijd nog nooit op gereageerd…tot afgelopen keer.
Opeens bedacht ik me tijden het omkleden in de slaapkamer voor een feestje bij vrienden dat ik me al even niet had verschoond……dus wilde dit even snel doen waar mn man bij was in de slaapkamer…..
Ik trok mn slip uit en zag mn man kijken en hij kreeg een stijve…gebeurt wel vaker……
Opeens gooit hij me op bed en roept … ik kan het niet meer voor me houden…. hij duwt mn benen wijdt en trekt redelijkk rustig mn tampon eruit en likt er een keer aan……. gooit hem weg en zegt…..ik wil en moet je schoon likken!! Ik was perplex en soort van verstijfd en heb hem zn gang laten gaan maar vond het niet fijn. Die nacht heb werd ik wakker en ontdekte dat mn man de tampon weerr had gepakt en er weer op sabbelde……..dit vind ik echt heel vies maar weet niet wat ik hiermee moet……. binnenkort weer ongesteld en beetje bang voor wat komen gaat.
Help!!