- Maria11 augustus 2017 om 19:51
Goedeavond,
Even een heel ongemakkelijk onderwerp maar ik heb dit nog nooit gehad en maak me zorgen en hoop dat ik niet de enige ben die dit ooit heeft ervaren.
Ik ben vorige week ongesteld geweest, ik heb op de laatste dag van mijn menstruatie seks gehad met mijn partner met een tampon in.. En de volgende ochtend pas verwijderd ( ik had gedronken , dacht er niet over na ) de dag daarna had ik nergens last van. Maar toen begon de ellende de volgende dag begon ik een geur te ruiken een sterke doordringende geur die ruikt naar urine ( mijn urine zelf heeft geen geur ). Ik heb geen witte vloed, ik heb al vaker last van een schimmelinfectie gehad en dat herken ik meteen. Ik heb ook geen jeuk, geen pijn, helemaal niks.
Alleen die sterke geur.
En nu sinds gister verlies ik tussendoor bloed, nu ruik ik naar de geur van ongesteldheid. Ik heb geen flauw idee wat dit zou kunnen zijn. Het is nu vrijdag en ik ga maandag maar is bellen naar de dokter. Hoop dat misschien 1 van jullie mij eerder gerust kan stellen of ideeen heeft.1 reactieReagerenYentltje12 augustus 2017 om 00:27Dag maria, ik heb het zelf nog niet voorgehad, maar zou het kunnen da misschien een stukje van de tampon ontbrak? En hebben jullie veilig gevreën? Namelijk, als je je tampon niet tijdig verwijdert gaat je baarmoeder “stikken”. Zoals als je een nat washandje in een gesloten bakje gaat houden. Als er dan nog andere factoren bijkomen gaan deze mengen met je slijmvlies en krijg je last van muffe geurtjes. Opzich is het allemaal onschuldig, je vagina is het tenslotte van nature ook niet heel fris ruikend. Ook kan je van bepaalde medicatie tegen schimmelinfecties deze lasten ondervinden, deze trekken na een weekje weg omdat je dan genoeg witverlies hebt uitgewisseld en je vagina zichzelf een beetje heeft schoongemaakt. Als je je echt niet comfortabel voelt bij de geur kan je steeds een vaginale douche doen, dit raad ik niet meteen aan omdat je dan je natuurlijke cyclus gaat verstoren. Ik hoop dat de tips je een beetje op je gemak brengen. Veel geluk! Yentltje
Reageren