Zoeken Vraag het forum

Ongesteld, muffe geur, bloederige afscheiding.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maria

Goedeavond,
    Even een heel ongemakkelijk onderwerp maar ik heb dit nog nooit gehad en maak me zorgen en hoop dat ik niet de enige ben die dit ooit heeft ervaren.
    Ik ben vorige week ongesteld geweest, ik heb op de laatste dag van mijn menstruatie seks gehad met mijn partner met een tampon in.. En de volgende ochtend pas verwijderd ( ik had gedronken , dacht er niet over na ) de dag daarna had ik nergens last van. Maar toen begon de ellende de volgende dag begon ik een geur te ruiken een sterke doordringende geur die ruikt naar urine ( mijn urine zelf heeft geen geur ). Ik heb geen witte vloed, ik heb al vaker last van een schimmelinfectie gehad en dat herken ik meteen. Ik heb ook geen jeuk, geen pijn, helemaal niks.
    Alleen die sterke geur.
    En nu sinds gister verlies ik tussendoor bloed, nu ruik ik naar de geur van ongesteldheid. Ik heb geen flauw idee wat dit zou kunnen zijn. Het is nu vrijdag en ik ga maandag maar is bellen naar de dokter. Hoop dat misschien 1 van jullie mij eerder gerust kan stellen of ideeen heeft.

1 reactie
    Reageren
    Yentltje

Dag maria, ik heb het zelf nog niet voorgehad, maar zou het kunnen da misschien een stukje van de tampon ontbrak? En hebben jullie veilig gevreën? Namelijk, als je je tampon niet tijdig verwijdert gaat je baarmoeder “stikken”. Zoals als je een nat washandje in een gesloten bakje gaat houden. Als er dan nog andere factoren bijkomen gaan deze mengen met je slijmvlies en krijg je last van muffe geurtjes. Opzich is het allemaal onschuldig, je vagina is het tenslotte van nature ook niet heel fris ruikend. Ook kan je van bepaalde medicatie tegen schimmelinfecties deze lasten ondervinden, deze trekken na een weekje weg omdat je dan genoeg witverlies hebt uitgewisseld en je vagina zichzelf een beetje heeft schoongemaakt. Als je je echt niet comfortabel voelt bij de geur kan je steeds een vaginale douche doen, dit raad ik niet meteen aan omdat je dan je natuurlijke cyclus gaat verstoren. Ik hoop dat de tips je een beetje op je gemak brengen. Veel geluk! Yentltje

Reageren
Reageer op: Ongesteld, muffe geur, bloederige afscheiding.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.