- Anoniem22 augustus 2016 om 00:00
Hallo allemaal!
Ik wil hier even mijn verhaal neerzetten in de hoop dat misschien iemand van jullie tips of adviezen heeft. Alles is uiteraard welkom! Zoals de titel al doet vermoeden ben ik sinds een halfjaar aan het menstrueren. Het lijkt wel alsof er geen einde aan lijkt te komen! Ook is er geen “stop” maar wordt het alleen maar erger. Momenteel moet ik mij dubbel beschermen, doe ik dit niet is binnen 20 minuten mijn tampon vol en ben ik volledig doorgelekt. Yieks! sorry voor de nare beelden nu. Natuurlijk ben ik hiervoor al meerdere malen bij de dokter geweest en bij de gyneacoloog, ik heb een inwendig onderzoek gehad waar niets raars te zien was behalve dat mijn eierstokken niet genoeg eitjes aan maken. Dit zou niets te maken hebben met de menstruatie werd mij verteld. Daarnaast is er een soa test afgenomen waaruit bleek dat er niets aan de hand was. Ik heb medicatie gehad om de boel even te laten stoppen maar mijn menstruatie dacht.. uhh nee! wij gaan lekker door. Er is meerdere malen bloed geprikt om nare dingen uit te sluiten en tevens is er een uitstrijkje gemaakt en een echo waar ook geen rare afwijkingen op te zien waren. Momenteel zit ik echt met mijn handen in mijn haar aangezien het “seksleven” er op dit moment ook niet beter er op wordt en ik er toch echt wel flink klaar mee ben! Ik ben overigens niet net gestopt met de pil en zit ook niet in de overgang. Ik ben 26 jaar, gebruik geen medicatie en ben volledig gezond. Wie van jullie heeft mij voor mij de gouden tip of advies?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2016 om 08:27Er rijpen dus geen of onvoldoende eicellen in de eierstokken.
Reageren
Is er een bloedonderzoek gedaan naar de fsh en lh waarde in het je bloed?
Hoe is je puberteit verlopen wat je menstruatie betreft? Heb je anticonceptiemiddelen gebruikt?
Is er iets bijzonders gebeurt toen de bloedingen zijn begonnen?
Heb je een kinderwens?riekie9 februari 2017 om 23:01hallo ik Ben 48 en wel in de overhang maar 5 jaar niet meer gehad en nu Ook een half jaar en nog steeds heb tijden 1pak maandverband per dag is niks liep ER gewoon uit info borstkanker Te hebben gehad Ook alle onderzoeken gehad mijn baarmoeder heb wat Dunne plekken en anderen wat dikker en vandaar dat de baarmoeder snelle bloedverlies kan Geven ik weer wat je voelt maar ik heb Ook zoveel pijn in order Li haam rondom limfklieren op gezet in de liezen pas hele onderzpeken gehad en pat can van mijn hele Li haam kankervrij pfff naar mess hien kan je vragen om iets Te krijgen om je baarmoeder dikker Te maken dat Moet helpen ik mag dat allemaal niet hebben info hormoonkanker succes ??
Reageren