- Anoniem30 juli 2016 om 20:58
Is er iemand die mij kan helpen? Ik ben echt de wanhoop nabij! 🙁
Ik menstrueer al vanaf mijn 13e zeer onregelmatig. Iedere keer een aantal weken wel dan soms maanden niet en dan weer maanden wel.
Nu ben ik bijna 21, heel veel gynaecologische bezoeken, pillen (met en zonder hormonen), dokters en ziekenhuizen verder, maar ik ben nog steeds niet geholpen. NIEMAND kan mij vertellen wat het is. Ik word er letterlijk doodmoe van. Ik ben nu alweer maandenlang iedere dag ongesteld.
KAN IEMAND MIJ AJB HELPEN? OF HERKENT IEMAND ZICH HIERIN?
Ik trek het anders gewoon niet meer…
Ik ben overogens al een aantal maanden met alle behandelingen gestopt, zonder resultaat.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2016 om 21:19Zijn er ook bloedonderzoeken gedaan om je hormoonspiegels te controleren?
Reageren
Heb je problemen met je schildklier?Anoniem30 juli 2016 om 21:25Ja, er is al alles aan gedaan en er kon niets afwijkends gevonden worden. Nee, geen schildklierproblemen. (Recent alles weer laten testen)
Ik word er echt knettergek van. Ik zit gewoon te janken, omdat ik er zo graag vanaf wil!
ReagerenJohn (moderator)
30 juli 2016 om 22:08Als alle mogelijke aandoeningen zijn uitgesloten, blijft er niet veel aan mogelijkheden over. Mogelijkheden met ingrijpende gevolgen t.a.v. de vruchtbaarheid.
Reageren
Lees hier meer:
http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/verw_baarmoederslijmvlies.pdf