Zoeken Vraag het forum

wegblijven menstruatie , hevige buikpijn, plots waterig bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem en ongerust 19 jaar

hallo,
    ik deel mijn probleem/ervaring ermee hier omdat ik niet weet wat ik moet doen, en mijn arts begrijpt niet wat ik bedoel..

op mijn 15e werd ik voor het eerst ongesteld en tot mijn 17e heb ik veel maanden overgeslagen en heel veel buikpijn gehad zelfs zo erg dat ik door hevige buikpijn zonder menstruatie drie dagen in het ziekenhuis terecht kwam met spoed aan de morfine + pijnstillers ( zetpil) de artsen hebben mij naar huis gestuurd zonder enige verklaring.

daarna ben ik naar een geonocoloog gegaan en die kon mij alleen vertellen waarschijnljk een ”eierstokken syndroom” omdat het uitzag als een soort bijenkorf?? maar voor de rest was alles heel schoon van binnen daarna hebben ze er niks meer mee gedaan

al vaker terug gegaan en toen zeiden ze probeer deze pil, toen ik dat deed heb ik 3 maanden non-stop heel veel gebloed, uit paniek weer doktor gebeld en die zei dat ik gelijk moest stoppen met de pil en niet meer innemen, dat deed ik.

nu ben ik inmiddels over een half jaar alweer 20
    en ben in de afgelopen 7 maanden maar 2 keer ongesteld geworden, aan het begin en eind 1 keer. ik heb nog steeds heel veel buikproblemen

toevallig ben ik ongesteld geworden anderhalve week geleden ( eind van de 7 maanden ) gister heb ik met mijn vaste vriend (2 jaar) gemeenschap gehad omdat ik 2 dagen niet meer ongesteld was en vanmorgen had ik opeens waterig bloed verlies in mijn ondergoed, en kleine druppels in de wc.

ik zit met mijn handen in het haar en ben echt radeloos, ik lees op internet en forums verontrustende dingen, en heb zeer zeker een kinderwens voor later..

ik heb genoeg zwangerschaps testen gedaan aangezien ik niet de pil kan slikken dus die test doe ik elke maand, en het is altijd negatief

ik word er angstig, depri en wisselvallig van..

groetjes

2 reacties
    Reageren
    Anoniem en ongerust 19 jaar (zelfde

tevens wil ik er nog bijmelden, dat ik ook lage rugpijn heb alsof ik elke dag door me rug ben gegaan …

Reageren
    John (moderator)

Er zal toch wat meer onderzoek gedaan moeten worden om te zien wat er precies aan de hand is.

Ga naar je huisarts en vraag om een verwijzing naar een gynaecoloog. Ga dan naar een gynaecoloog een een academisch ziekenhuis.

Reageren
Reageer op: wegblijven menstruatie , hevige buikpijn, plots waterig bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.