- Famke3 april 2013 om 09:41
Hallo,
Ik ben 25 jaar. 2 jaar geleden ben ik gestopt met de pil, hierdoor had ik bijna een jaar lang een onregelmatige cyclus. Afgelopen jaar ging het vrij regelmatig (tussen de 4 a 5 weken wel weer ongesteld). Alleen de laatste keer zat er opeens 2 weken tussen en nu ben ik alweer 11 weken niet meer ongesteld geweest.
Daarnaast heb ik weer last van contactbloedingen. 4 jaar geleden een uitstrijkje gedaan (resultaat pap 3a). 2 jaar geleden lichte operatie gehad (cin3). En laatste controle in januari weer pap 1. Ik vind dit raar omdat ik het afgelopen jaar geen last meer had van contactbloedingen. Ik ben verder ook vrij van soa’s (2 maanden geleden op getest).
Nu heb ik bijna dagelijks buikpijn en vaak een opgezette/harde buik. Ik heb al 2x een zwangerschapstest gedaan met een negatief resultaat. Ik ben zelf niet zo’n dokter loper, alleen mijn omgeving begint nu steeds meer te zeuren dat ik naar de dokter moet.
Iemand misschien een idee wat er aan de hand is, of ik mij inderdaad zorgen moet gaan maken en toch maar eens naar de dokter moet?!