Zoeken Vraag het forum

Menstruatie blijft uit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • vera1

Ik had een halve week geleden ongeveer ongesteld moeten worden maar ben dit nog steeds niet, een halve week klinkt niet lang maar ben al 2 jaar heel regelmatig ongesteld en nu ben ik over tijd. Ik heb een vriend, maar ik vrij altijd veilig, zonder pil maar wel met condoom en controleer achteraf ook altijd of er niets mis is. Nu heb ik een paar dagen geleden wel menstruatiepijn gehad maar dat is nu weer weg en er is nog niets gebeurd. Heb wel gestressd over zwanger zijn, maar dat is eigenlijk onmogelijk. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen en hoe het kan dat ik wel buikpijn heb gehad maar geen menstruatie? Alvast bedankt

6 reacties
    Reageren
    Pauline

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier ik heb een medishe vraag misscien kan iemand mij vertellen wat ik heb en /of is er iemand met hetzelfde probleem dat ik heb.
    Ik slikt sinds 5/6 jaar geen pil ik was bewust bezig om zwanger te worden vorig jaar ben ik 2 keer zwanger geweest en van allebei de zwangerschappen een miskraam gehad.
    ik heb al sinds ik ben gestopt met de pil onregelmatige menstuatie cyclus van 40 dagen of langer.
    ik heb normale menstuatie gehad tot afgelopen mei.
    omdat ik het onregelmatig heb zou ik eind juli begin aug menstuatie moeten krijgen maar het kwam niet dus half aug kreeg ik bruine afscheiding daar begon het mee daarna kreeg ik oud bloed en dat hield een week aan en toen kreeg ik weer bruine afscheiding en dat heb ik nu nog steed ik loop er nu ongeveer 4 a 5 weken mee,de menstuatie gaat zet niet door ik heb voor de rest geen klachten die op menstruatie duiden of zwangerschap ik ben allen laatste tijd wel wat vaker moe maar ik ga niet zo graag naar de huisarts ermee.
    heeft iemand hetzelfde probleem wat ik heb en die me kan vertellen wat ik precies heb.

groetjes

Reageren
    Amanda

Ik heb hier nu ook last van, ik had het vandaag moeten worden, ik heb nu af en toe wel menstruatie pijn, en ik pieker ook heel erg over zwangerschap terwijl ik en m’n vriend het [b]altijd[/b] veilig met condoom doen. rara wat zal het zijn als die mentruatie er maar is dan ben ik gerust gesteld.

groetjes Amanda.

Reageren
    Julie

Ik heb onlangs (2 aug) onveilge seks gehad met mijn vriend, hoewel alleen zijn eikel in mij is gekomen. Normaal gezien moest ik rond de 10e aug opnieuw ongesteld worden, de vorige keer was de 11e juli. Nu ben ik echt bang dat ik misschien zwanger ben… Maar ik ben ook op vakantie, dus kan het misschien ook aan de temperatuur/ hoogteverschil liggen? Ik weet het echt niet…

Reageren
    Emmeke

De kans dat je zwanger bent door voorvocht is uiterst klein want ik heb ergens gelezen (wetenschappelijk onderzoek) dat de spermacellen die in voorvocht zitten niet levensvatbaar zijn. Ik denk dat je gewoon een beetje andere cyclus hebt door de vakantie. Maar waarom ben je niet aan de pil dan?

Groetjes

Reageren
Reageer op: Menstruatie blijft uit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.