- Anoniem8 februari 2015 om 17:41
Hoi, ik ben C., 19 jaar en ik zit met een menstruatie probleem.
Ik slik al een tijdje de pil. Eind december had ik mijn stop week en was dus de eerste week van januari ongesteld. Mijn stop week is precies 7 dagen met het medicijn dat ik gebruik. Dus na 7 dagen ben ik weer begonnen met slikken. Normaal w88 ik altijd tot mijn menstruatie over was.
Nu is het zo dat ik al sinds het begin van januari ongesteld ben. De eerste 2 weken waren gewoon de gemiddelde ongesteldheid en daarna is het allemaal minder en donkerde (bruin) geworden. Een week geleden begon ik wel het idee te krijgen dat het richting het einde liep omdat er maar 1 tot 2 keer per dag iets uit kwam. Toch is het eergister weer erger geworden. Ik snap er zelf helemaal niks van.
Ik vraag me dus af of er misschien iets anders aan de hand kan zijn…. Of dat ik gewoon moet stoppen met de pil, door moet gaan of een andere bij de huisarts moet halen?
Ik ben wel seksueel actief waardoor dit probleem best wel vervelend is. Zeker nu dat valentijn er aan komt 😉5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 februari 2015 om 18:38Ik denk dat je inderdaad even met je huisarts moet overleggen om een andere pil te gaan gebruiken.
ReagerenAnoniem8 februari 2015 om 19:26dus u denkt niet dat het iets anders kan zijn dan een niet goed werkende pil?
ReagerenJohn (moderator)
8 februari 2015 om 21:19Dat zou heel goed kunnen. Maar dat is iets wat je het beste met je huisarts kunt overleggen.
ReagerenAnoniem16 februari 2015 om 07:54Dat ga ik dan ook zeker doen. Maar dit heeft niks te maken met een zwangerschap denk u? Want dat is wat ik natuurlijk het engst vind…
Reageren
Ook al doe ik alles met pil en condoom….John (moderator)
16 februari 2015 om 12:28Ik zie niet meteen zwangerschapsklachten of verschijnselen.
Reageren