Zoeken Vraag het forum

Langdurige menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik ben C., 19 jaar en ik zit met een menstruatie probleem.
    Ik slik al een tijdje de pil. Eind december had ik mijn stop week en was dus de eerste week van januari ongesteld. Mijn stop week is precies 7 dagen met het medicijn dat ik gebruik. Dus na 7 dagen ben ik weer begonnen met slikken. Normaal w88 ik altijd tot mijn menstruatie over was.
    Nu is het zo dat ik al sinds het begin van januari ongesteld ben. De eerste 2 weken waren gewoon de gemiddelde ongesteldheid en daarna is het allemaal minder en donkerde (bruin) geworden. Een week geleden begon ik wel het idee te krijgen dat het richting het einde liep omdat er maar 1 tot 2 keer per dag iets uit kwam. Toch is het eergister weer erger geworden. Ik snap er zelf helemaal niks van.
    Ik vraag me dus af of er misschien iets anders aan de hand kan zijn…. Of dat ik gewoon moet stoppen met de pil, door moet gaan of een andere bij de huisarts moet halen?
    Ik ben wel seksueel actief waardoor dit probleem best wel vervelend is. Zeker nu dat valentijn er aan komt 😉

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je inderdaad even met je huisarts moet overleggen om een andere pil te gaan gebruiken.

Reageren
    Anoniem

dus u denkt niet dat het iets anders kan zijn dan een niet goed werkende pil?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen. Maar dat is iets wat je het beste met je huisarts kunt overleggen.

Reageren
    Anoniem

Dat ga ik dan ook zeker doen. Maar dit heeft niks te maken met een zwangerschap denk u? Want dat is wat ik natuurlijk het engst vind…
    Ook al doe ik alles met pil en condoom….

Reageren
    John (moderator)

Ik zie niet meteen zwangerschapsklachten of verschijnselen.

Reageren
Reageer op: Langdurige menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.