Zoeken Vraag het forum

Seks tijdens menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Veerle1995

Hallo, ik zit namelijk met een hele genante vraag waar ik niet bij mijn huisarts over durf te praten. Het is namelijk zo, dat mijn vriend steeds met mij wil vrijen als ik ongesteld ben. Ikzelf heb dan ook wel best meer zin, maar als ik mijn bloed ruik, dan overvalt mij iets en vind ik het plots vies.Mijn vriendje vind het vervelend en steld me dan de vraag of ik hem nog graag zie. Ligt het probleem dan bij mij, of is er iets mis met mij? Ik durf er met niemand over praten. Ik ben alweer bang als ik ongesteld wordt, want dan zal dit zich blijven herhalen. Nu probeer ik die knop in mijn hoofd om te zetten en laat hem gewoon doen, maar achteraf voel ik mij erg vies. Wat moet ik doen???

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Ikzelf heb dan ook wel best meer zin, maar als ik mijn bloed ruik, dan overvalt mij iets en vind ik het plots vies.Mijn vriendje vind het vervelend en steld me dan de vraag of ik hem nog graag zie. Ligt het probleem dan bij mij, of is er iets mis met mij?[/quote]
    Er is niets mis met jou, maar met je vriendje…
    Hij zou er begrip voor moeten hebben, dat seks tijdens de menstruatie gewoon niet zo prettig is. Althans dat jij dat toch niet zo prettig vindt. Als hij dan ook al meteen gaat vragen of je hem nog wel graag ziet, is dat wel heel erg egoïstisch…..

Reageren
    Veerle1995

Dank u Tandor. Ikzelf vind het ook vreselijk dat hij dit zegt, daarom laat ik hem nu ook gewoon doen, maar ik voel mij er helemaal niet goed bij. Mijn vraag was eigenlijk, is dat normaal dat ik dit ruik, want dit is echt een belemmering voor mij. Ik weet me geen raad hoe ik ermee moet omgaan.

Reageren
    John (moderator)

Een luchtje dat je vooral zelf ruikt als je ongesteld bent is normaal.
    Je zou je vagina met water kunnen spoelen.

Ben echter volstrekt niet eens dat je hem maar laat begaan als jij je hier niet goed bij voelt. Seks is iets waar beide partners van moeten kunnen genieten. Hij denkt hierbij alleen maar aan zijn eigen plezier.
    Je mag en moet hier toch echt iets meer voor jezelf opkomen. Dit is een hele slechte basis voor een relatie. Je mag absoluut van je partner verwachten dat hij voor deze situatie begrip heeft. Als hij dit niet kan opbrengen en je onder druk zet met een vraag : “zie je mij niet meer graag” moet je toch echt eens goed nadenken of dit wel is wat je wilt. Een partner die totaal geen rekening met jou wilt houden.

Reageren
Reageer op: Seks tijdens menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.