Misselijk wat nu??

ik voel me al een maand lang elke dag misselijk en weet niet of ik zwanger ben. Ik gebruik ewoon een condoom maar de pil slik ik niet en heb geen vaste vriend. Ik ben misselijk elke ochtend als ik opsta ik word er vaak wakker van, meestal tussen 5am en 6am. Ik ga dan gauw naar de wc en moet overgeven. Ik moet dagelijks ook wel meer dan 10 keer naar de wc terwijl ik niet hele veel drink en dat kwam net een week na het misselijk zijn. Weet jij/u misschien wat ik heb of waar ik last van zou kunnne hebben?..

Reageren

denk niet dat je zwanger bent, want je gebruikt altijd een condoom zeg je. als je twijfelt zou ik als ik jou was een zwangerschapstest doen, en als je niet zwanger bent zou ik dan met de pil beginnen, zodat je jezelf een veiliger gevoel geeft. als je wel zwanger bent, even langs de huisarts gaan! en laat je natuurlijk ook testen op soa’s.

zelf heb ik ook wel eens dat ik me misselijk voel ‘s morgens als ik opsta. meestal is dat omdat ik dan nog niks heb gegeten.

haal een test/ga naar de huisarts!

laat je het weten als alles oké is?

Reageren

sankje wel ik en mijn vriendinnen hebben ene zwangerschapstest gehaald en daar uit blijkt dat ik niet zwanger ben. Ik eet voldoende op ene dag voor mijn doen. Ik heb geen honger in de ochtend alleen als ik ongesteld ben dan heb ik dat ik heel veel eet. Morgen ochtend ga ik weer de test doen en dan weten we het zeker. Dank je wel

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Misselijk wat nu??

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe