- Aniem15 juni 2018 om 10:41
Hoi,
6 dagen geleden heb ik sex gehad met mijn vriend. Hij haalt doorgaans het condoom bij klaarkomen er af en komt dan op mijn buik klaar.
Nu was hij wat onhandig en spoot hij 90% over mijn buik, maar ook een klein beetje tegen mijn vagina (ingang). Ik heb dit meteen schoongemaakt met wc-papier en heb daarna (na het schoonmaken/afvegen) ook verschillende keren wc papier bij mezelf ingebracht (als in schoonmaken, niet laten zitten) om de binnenkant van mijn vagina zo droog mogelijk te maken.
(Ter duidelijkheid: Heb dus niet de sperma naar binnen zitten duwen, maar eerst grondig de buitenkant schoongemaakt)
Nu heb ik (6 dagen later) al een uur zeurende onderbuikpijn t.h.v. mijn eierstokken. Het is een week voor mijn menstruatie.
Hoe ik het destijds inschatte was dat de kans nihil was dat er iets van sperma binnen zou kunnen zijn gekomen, en leek een map me overbodig, maar nu twijfel ik vanwege de buikpijn.
Dus 2 vragen:
-Zou ik op die manier zwanger kunnen zijn geraakt? (Zelfs met alle maatregelen die ik heb getroffen?)
-Kan ik een week voor de menstruatie al klachten kunnen ervaren, mocht het toch mis zijn?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2018 om 11:05Het is niet erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt. menstruatieklachten zijn zeker een mogelijkheid
ReagerenAniem15 juni 2018 om 12:05Ok, ben ik wat gerustgesteld. dank u wel!
Reageren