Zoeken Vraag het forum

Sperma langs vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aniem

Hoi,

6 dagen geleden heb ik sex gehad met mijn vriend. Hij haalt doorgaans het condoom bij klaarkomen er af en komt dan op mijn buik klaar.

Nu was hij wat onhandig en spoot hij 90% over mijn buik, maar ook een klein beetje tegen mijn vagina (ingang). Ik heb dit meteen schoongemaakt met wc-papier en heb daarna (na het schoonmaken/afvegen) ook verschillende keren wc papier bij mezelf ingebracht (als in schoonmaken, niet laten zitten) om de binnenkant van mijn vagina zo droog mogelijk te maken.

(Ter duidelijkheid: Heb dus niet de sperma naar binnen zitten duwen, maar eerst grondig de buitenkant schoongemaakt)

Nu heb ik (6 dagen later) al een uur zeurende onderbuikpijn t.h.v. mijn eierstokken. Het is een week voor mijn menstruatie.

Hoe ik het destijds inschatte was dat de kans nihil was dat er iets van sperma binnen zou kunnen zijn gekomen, en leek een map me overbodig, maar nu twijfel ik vanwege de buikpijn.

Dus 2 vragen:

-Zou ik op die manier zwanger kunnen zijn geraakt? (Zelfs met alle maatregelen die ik heb getroffen?)

-Kan ik een week voor de menstruatie al klachten kunnen ervaren, mocht het toch mis zijn?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is niet erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt. menstruatieklachten zijn zeker een mogelijkheid

Reageren
    Aniem

Ok, ben ik wat gerustgesteld.  dank u wel!

Reageren
Reageer op: Sperma langs vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.