- Samira7 juli 2017 om 20:55
hallo,
nu zit ik ergens heel erg mee, ik ben maagd maar mijn vriend heeft met wat sperma (klein beetje) aan zijn handen mij gevingerd, maar ik vond dit niet lekker dus k stopte hem al toen hij op de helft was met zijn vinger ( heel diep ging die dus niet ). Ik ben gewoon ongesteld geworden, wel een week te vroeg en wat minder dan normaal maar ik heb een onregelmatige cyclus. Ik heb ook vandaag een test laten doen bij de huisarts en die bleek negatief te zijn, maar ben bang dat ik de test te vroeg heb gedaan. Ik was op 1/2 juli ongesteld geraakt, en ik heb vandaag (7 juli) de zwangerschapstest gedaan maar ik was een week te vroeg ongesteld. Mijn vraag nu is heb ik de zwangerschapstest te vroeg gedaan? (Voor de mensen die zeggen ja maar je bent toch ongesteld geworden, maak je geen zorgen etc, ik ben bang dat het een ander soort bloeding is zoals innestelingsbloeding etc.)
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juli 2017 om 21:46Dat was dan erg dom van je vriendje om dat zo te doen. Je had zo zwanger kunnen raken. Â Wanneer is het gebeurd?
ReagerenSamira8 juli 2017 om 01:231/2 dagen nadat mijn menstruatie stopte,13 of 14 juni en ik heb de test op 7 juli gedaan (en ja heb mijn lesje geleerd maar heb ik de test nu te vroeg gedaan?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2017 om 09:45Nee, de test was niet te vroeg.
ReagerenSamira8 juli 2017 om 12:17Dankuwel!
ReagerenSamira8 juli 2017 om 13:14Ik vraag het voor de zekerheid even nog een keer want ik zou pas vandaag 1 dag overtijd zijn (als ik een regelmatige cyclus had) maar deed de test gister, was toen net klaar met mijn menstruatie (was een week te vroeg) weet u zeker dat ik niet te vroeg heb getest?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2017 om 13:55Testen kan vanaf 2 weken na het onveilige contact.
Reageren