- Riri15 september 2017 om 18:37
Al meerdere dagen met meerdere testen een positieve zwangerschapstest.
Gisteren een bloedtest en gelijk een zwangerschapstest gedaan.
Het resultaat van de bloedtest was negatief (0.6 hcg waarde). Maar de zwangerschapstest gaf weer positief aan.
Nu dacht ik wel al 2 weken overtijd te zijn maar ik denk dat de bloeding die ik 3 weken terug heb gehad mijn menstruatie is geweest.
Dus dat maakt het dat ik nu in de week tussen eisprong en verwachtte menstruatie zit. Ik zou rond de 18e ongesteld moeten worden. Ik weet echt niet wat er nu aan de hand is. Het kan toch niet dat 3 verschillende merken zwangerschapstesten alle 3 vals positief zijn met alle 3 andere urine momenten?
Zou het misschien te vroeg zijn voor de bloed test om nu iets al op te pakken ofzo?
7 reactiesReagerenRiri15 september 2017 om 18:40Ik heb btw ook lage rugpijn en een zeurderig gevoel bij mijn rechter lies dat lichtelijk doortrekt naar mijn been. Er is naar gekeken was geen liesbreuk of iets. Er was geen verklaring voor te vinden. Ook sinds vanmorgen vaak misselijk.
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2017 om 20:52Ik ben een beetje in de war…
Hoezo wist je niet of de bloeding 3 weken geleden je menstruatie was?
Zijn je menstruatie onregelmatig? Ben je recent met de pil gestopt?
ReagerenRiri15 september 2017 om 23:09Nou ik had namelijk 5 weken geleden een positieve ovulatie test.
En ik heb normaal hele heftige menstruaties. Dit was echt maar 2 dagen van spotting en anderhalve dag lichte bloeding dus ik dacht dat het misschien innestellingsbloeding zou zijn. Want die bloeding was ook 1 week eerder dan het officieel had gemoeten.
ReagerenRiri15 september 2017 om 23:11Ik slik geen pil en ben regelmatig mijn cyclussen zijn tussen de 30 en max 38 dagen maar dat komt echt bijna nooit voor t is meestal 30/32 dagen.
ReagerenJohn (moderator)
15 september 2017 om 23:24Ik denk toch dat je menstruatie is geweest. Anders had je nu een positieve bloedtest moeten hebben gehad
ReagerenRiri16 september 2017 om 22:50Nou t probleem is meer ik zit nu in week 3 van mijn cyclus en ik heb al 3 positieve zwangerschapstesten van 3 verschillende tijdstippen van 3 verschillende merken. Maar mijn bloedtest zegt dat ik maar 0.6 hcg ik mijn bloed heb.
Dat snap ik niet. Kan ik dan alsnog zwanger zijn dat ik veel te vroeg mijn bloedtest heb laten doen of is t uitgesloten zaak ? (Dan nog snap ik die 3 positieve zwangerschapstesten niet)
ReagerenJohn (moderator)
17 september 2017 om 00:27Met 0,6 hcg ben je niet zwanger.
Reageren