Zoeken Vraag het forum

Vroegtijdige zaadlozing + serotonine + xtc= verband>?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stange

Het schijnt dat een mogelijke oorzaak van het vroegtijdige zaadlozing aan het serotoninegebrek ligt.

Mijn grote issue is die van het vroegtijdig klaarkomen.

Als ik bijvoorbeeld xtc gebruik (eens in de 3 maanden) dan merk ik dat ik veel meer mg. moet hebben, dan andere mensen. Ik ben redelijk klein en aan de magere kant. Omdat ik meer mg. nodig heb dan andere mensen, vroeg ik mij af. Of tussen die twee dingen een verband kan worden getrokken. Vanwege dat xtc alle serotonine in het lichaam verbruikt.

bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zie daar niet meteen een verband in.  Er zijn namelijk heel veel mannen die dat probleem ook hebben en geen serotonine tekort hebben of drugs gebruiken.

Reageren
Reageer op: Vroegtijdige zaadlozing + serotonine + xtc= verband>?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.