Zoeken Vraag het forum

Pathologische leugenaar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben er achter gekomen dat mijn vriend liegt. Heb beetje Gegoogled en ik vermoed dat hij een pathologische leugenaar is. Ik heb hem er mee geconfronteerd en hij heeft bekend. Waarom heeft hij geen antwoord op. Hij is nooit zo geweest zegt zijn familie en hij denkt dat komt door overlijden van zijn moeder. Hij heeft beloofd maandag hulp te gaan zoeken. Hoe kan ik hem helpen? En kan hij hiervan genezen? Kan onze relatie nog toekomst hebben?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als hij maar hulp gaat zoeken en in therapie gaat kan dat helemaal goed komen.

Reageren
    Anoniem

Ja dat hoop ik wel. Ik hoop dat hij zich aan zijn woord houdt. Wil hem graag helpen maar vertrouwen is een dingetje nu. En mijn familie is er wel klaar mee en heeft er geen begrip voor.

Reageren
Reageer op: Pathologische leugenaar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.