wormen in poep

• ik heb een keer witte dinnetjes gehad. Veder niet meer. Heb ik ze dan nog steeds?
    Reageren

Als er niets meer in je poep zit, dan niet.

Reageren

Collageen helpt bij mij. 1tablet of 2halve per week

Reageren

Runderbouillon soep hielp bij mij ook wel . Niet te veel vloeibaar voedsel.

Vanilleijs grote portie erg slecht. Altijd veel last gehad van maden ,dus spreek wel uit ervaring.

Succes!

Reageren

Collageen helpt bij mij. 1tablet of 2halve per week. Runderbouillon soep hielp bij mij ook wel . Niet te veel vloeibaar voedsel.
    Vanille-ijs grote portie erg slecht. Altijd veel last gehad van maden ,dus spreek wel uit ervaring.

Reageren

Goedeavond

Mij arst zegt dat wormen altijd moeten bewegen ouders ook als niet beweegt is voedsel zegen ze maar tog loop konstqnd met deze klachten jeuk pijn in buik bloed bij ,

Ontlasting test gedaan niks uit gekomen
    Als wel witte draaitje zie en steken maar mag geen medicatie meer omdat al 6 stuks heb gehad

Nu wel.twee weeken veder

Reageren

Na een kuur bewegen de wormen niet meer, dan zijn ze dood door de kuur.

Reageren

Goedeavond suus

Hoe kan dat klachten na 6 weeken nog heb buik pijn bloeden , stenken en witte sliertjes zie heb ontlasting test gedaan blijkt negatief te zien tog zoveel.pijn

Ze denken pds heb dat eten is

Maar heb wel.klachten
    Benauwd ,jeuk ,pijn, bloed ,steken ,moe , word steeds duner , tempatuur hoger ,

Wat kan nog meer doen bloed testen??

Onsteking getest had niet , mri geweest ,radiologie ook

Reageren

In je andere topic schreef je dat je ontlasting is onderzocht op bacteriën.
    Vraag een ontlasting onderzoek waarin naar parasieten gezocht wordt, dat is een ander onderzoek, een onderzoek waar naar ontstekingen gezocht wordt is ook een andere test.
    En als het idd etensresten zouden zijn, zouden ze dat na onderzoek met zekerheid kunnen zeggen, ipv het alleen denken.
    Heeft je huisarts zelf het ontlasting onderzoek gedaan of is het naar een laboratorium opgestuurd?

Reageren

Goedemorgen saus

Hun zegen dat ze ook hebben gedaan op genoteerd hebben op fece test

Maar tog hou buik pijn en blijf draaitje zien en verhooging , en jeuk hun houden vol dat niet heb dit oom geen leven zo pijn konstand

Vriendelijke groet

Reageren

Goedeavond saus

De arst gelooft nog steeds niet twee keer ontlasting test gedaan geen wormen niks in bloed tog blijf draaitje zien bewegen in mij poep mij arst zegt dat slijm is maar geloof niet
    Zij ook.waarom.hielp eerste keur wel.en was weg voelde ook goed alles werd weer goed
    Nu elke dag diaree met slijm en draaitje eten veteerd niet
    Keur niet geholpen vraagt om.abiotica maar geloven niet zelf met ontlasting naar arst geweest zegen niet heb dat slijm.draait is maar dat beweegt tog niet word niet gelooft krijg geen medicatie voor steker apoteek kan ook niet geven omdat op repecht loopt nu 3 maanden steken in buik spoed post geweest

Nu heb onderzoek aan gevraagt bij mdl arst omdat niet zo veder gaat hun hebben aan geven met spoed moet omdat ook rode bloed slijm heb en als hun wormen kunnen vinden gelijk medicatie voor kan krijgen vanuit hun wat drama niet gelooft word dokter en zo lang met pijn moet lopen elke dag ben bang van wat als straks door bloed gaat of blindedarm onteking krijg of wat ook

Word er later tegen mij gezegt van mensen wormen hebben kunnen 100 worden

Help a.u.b

Dit kan gewoon niet zo langer ben ook bang voor onderzoek maar wat moet dan !!! ???

Mri , radiologie, gynaecoloog,bloed test , ontlasting, alles al gedaan

Zegen dat pds heb maar kan dan ook draaitje hebben die bewegen elke dag huilen in bed van pijn

Val.ook gewoon vlouw van steken

Nu moet naar mdl arst om.bewijzen aan hun dat ongelijk.hebben zie tog in ontlasting niemand geloof mij maat ben niet gek zie echt draaitje wit en aan eten vast slierten bewegen ken eigen lichaam.

Jeuk aan kont pijn benauwd pijn gaat van buik naar rug .

Reageren

Goedenavond suus

Kan md.helpen asjeblieft advies

Reageren

Ik denk dat je toch het onderzoek bij de mdl af moet wachten.
    Die kan je dan na onderzoek hopelijk verder helpen.

Reageren

Goedeavond suus

Had 1 tablet week gelden genomen leek.allemaal.beter te gaan

Nu voor onderzoek.mag geen pil nemen voor kijk opratie hoop dat wat kunnen vinden de Witte slierten worden steeds langer krijg steeds meer pijn dit gewoon marteling weet zekker dat wormen heb zij maar arst houd vol niet zo is mebezol helpt dus niet heb aan geven anderen medicatie moet steker is die willen niet geven.omdat mdl.arst moet afwachten straks als niks kunne. Zien gewoon geen.poep.meer maar aleen maar slierten.ben.zo bang omdat zo.lang mee loop.wil gewoon weg is maar niemand gelooft mij

Nu denk.van.wil medicatie in nemen twee keer daags maar straks gaat helmaal niet weg en dan jij aan gaf niet zomaar medicatie nemen wachten

Raar niks uit onlatstimg onderzoeken komt en bloed test wel.lamgen.slierten in onlastimg hoe.kan hier foto uploaden

Vriendelijke groet

Reageren

Goedeavond suus

Mdl arst had geen tijd voor omdat hij operatie moest doen bij mij mij arst vind ook lastig wand had apotheek gebeld zijden wel van kan door laxendrinken die heb meot gebruiken twee dagen lang dat eitjes weg zijn in darmen dus moelijk verhaal.om.pil in nemen vanwegen darmen ook niet teveel.wil beschadigen na onderzoek maar wil die dingen ook echt niet terug waarom is leven zo lastig en dat soms dingen moet.doen niet wild doen

Ik zit echt tegen op laaste pil intenemen.omdat al zoveel medicatie voor heb gehad en nu ook maar ja

Voel beter geen koorst meer geen diaree mescheen laxeer echt geholpen van apotheek was heel.vies !!

Ben nu al.4 dagen te laat omdat te moe was na operatie om.iest intenemen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: wormen in poep

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe