Zoeken Vraag het forum

Angsstoornis symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jill

Hallo lieve allemaal,
    Ik heb in december een holter onderzoek gehad, fietstest en hartfilmpje. Ik heb een grote angst om iets aan mijn hart te krijgen. Nu heb ik vaker last van hartoverslagen en nu sinds een aantal dagen, heb ik last van een soort steek/kramp/druk precies tussen mijn borsten in. Dit komt zn 20x per dag opzetten en duurt echt maar 2 sec. Ik heb dit al eens eerder gehad en toen ging het na een aantal dagen weer weg. Nu heb ik het weer en de ene dag erger dan de ander. Ik maak me hier weer helemaal druk om en krijg het niet uit mijn hoofd. Ik ben trouwens 25 jaar. Ook heb ik nu weer een beetje last van de bovenrug.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zoek hulp voor je angststoornis. Dat zal de oorzaak van de klachten zijn. Bespreek het met je huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog

Reageren
    Jill

Ik loop al bij een psycholoog (cognitieve gedragstherapie) dit al bijna een jaar. Maar het zijn telkens weer andere klachten wat me angstig maakt

Reageren
    John (moderator)

Dat is inherent aan een angststoornis. Dit is dan in ieder geval iets om met de psycholoog te bespreken

Reageren
Reageer op: Angsstoornis symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.