Zoeken Vraag het forum

paniek/hersentumor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kevin Kohler

Hallo, ik heb al 2 dagen na mekaar lichte hoofdijn boven mijn ogen, geen zware hoofdpijn en ook geen hoofdpijn waar je misselijk van word. Ik sta al bekend als iemand die onmiddelijk paniekeert als hij ook maar iets voelt in zijn lichaam… Maar 2 dagen na mekaar hoofdpijn heb ik nog nooit gehad en Dafalgan helpt niet. Nu denk ik heel de tijd dat ik een hersentumor heb en durf zelfs niet naar de dokter uit bang voor een slechte diagnose, ik moet er wel aan toevoegen ik ben een roker en een zeer gestressed persoon die weinig slaap heeft door de week ivm werk, mischien komt het ook door dat. Weet iemand raad ? Danku

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Hoi ik heb er zelf ook veel last van bij mij ontstond het precies op dezelfde manier, hoofdpijn en je druk maken voor een hersentumor. Heb toen ook de dokter gemeden omdat ik bang was voor het ergste, dit heb ik destijds 4 weken vol gehouden totdat ik niet meer kon, ik kon niet meer eten omdat me slokdarm zo enorm gespannen was, door de angst. Ik ben destijds naar iemand gegaan en die heeft me naar de dokter gestuurd, ik ben toen kort onderzocht er is uitgebleken dat er niks aan de hand was, wel was dat de start van me angststoornis en ik zit er nu nog mee. Ik geef je als tip ga naar de arts weet tenminste als je een hersentumor heb zijn de eerste klachten uitvalverschijnselen bijv. niet meer kunnen praten of lopen of geen evenwicht hebben. Dit geef je niet aan dus is de kans een stuk kleiner 😉 (Dit werd altijd tegen mij gezegd tenminste).

Reageren
Reageer op: paniek/hersentumor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.