Angst voor hersentumor Angst voor hersentumor - Medische Forum - Dokter.nl

Angst voor hersentumor

Hoi goedemiddag, ben een jongen van 24, ik heb eerder een bericht geplaatst hierover, tijdje terug excuses maar heb echt even duidelijkheid nodig, raak erg in paniek.

Na een jaar te stressen door een baan wat ik haatte, kreeg ik klachten, veel ook. Psoriasisaanval, last van me darmen, hoofdpijn, Steken in borst, paniekaanvallen en meer. Veel is nu op n lager pitje alleen heb ik afgelopen tijd last van hoofdpijn, soms in me nek, soms om mn neusbrug heen, en als n soort band om me hoofd, ook lijk ik soms duizelig, en vergeet ik simpele dingen sneller, ik ben als de dood voor een hersentumor.

Ik ben ervoor naar de dokter geweest, die deed oefeningen. Pupillen checken, mond opblazen, boos kijken, lichaam aanrakingen testen, en met de reflexhamer. Zij ging er vanuit dat het toch om stress/angst gaat. Je hoort soms horror verhalen waar t toch hersentumoren zijn geweest, dit baart me zo voor zorgen, hoe denkt u hierover???

Bedankt alvast!!! waardeer het heel erg

Reageer

Het lijken toch vooral angst en stress klachten

Reageer

Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.

Angstklachten? Test ze zelf!TEST JEZELF
    Partner content

Bedankt John, ik hoop dat het inderdaad angst gerelateerde klachten zijn. Heb soms ook tintelingen in handen en voeten, maar wel vooral rechts, en een soort moeheid vergelijkbaar met n suikerdip. is dit ook stress/angst gerelateerd?

Reageer

Ja hoor

Reageer

Hoi John, nog even terugkomend, sorry hoor maar voel deze hoofdpijn vanuit mn nek, tot mn neusbrug zegmaar, inclusief duizeligheid soms, vooral met opstaan. Ik vraag me af of ik moet vragen om een ct scan. Of denk je dat dit wel pat bij spanningshoofdpijn door die andere klachten ook enzo. Maak me er zo druk over

Reageer

Dat past heel goed bij spanningshoofdpijn

Reageer

Hoi John,

Allereerst sorry voor het vele lastig vallen maar ik blijf de klachten eng vinden, vandaag liep ik in het rijksmuseum, het was erg druk dus klachten waren erger. Ook tintelingen in me voet en arm, en me oog traande een beetje, maar ik raak steeds in paniek omdat alles aan de rechterkant is. die tintelingen en traanoog enzo. Is dat een normaal symptoom bij angst/stress klachten?

Bedankt alvast!

Reageer

Helaas is dat dan normaal... Zoek hulp voor dit probleem. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog. Dt gaat niet zomaar vanzelf over

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Heb 26 september mijn eerste afspraak bij de indigo groep, dus hopen dat het goed komt. Ben blij dat dat een symptoom is, vond het zo eng dat dit vooral rechts was. Bedankt John!

Reageer

Hi John,

Ook heb ik veel aften in m’n mond, past dat ook bij langdurige stress/angst klachten?

bedankt alvast!

Reageer

Ja dat zou kunnen omdat je immuunsysteem verzwakt door aanhoudende stress/angst

Reageer
Reageer op: Angst voor hersentumor
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif